komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Aldi zapowiada dynamiczną ekspansję na Pomorzu
24 marca br. swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep Aldi w Sopocie. Nowy sklep znajduje się przy ulicy Sikorskiego 8 Będzie to pierwszy sklep sieci w mieście i jednocześnie siódmy na Pomorzu. Aldi w ubiegłym roku rozpoczął swoją ekspansję w tym regionie,…
Galeria Nad Potokiem w Radomiu będzie większa
Galeria handlowa Nad Potokiem w Radomiu ma zostać rozbudowana. Obiekt zlokalizowany przy ul. Struga w Radomiu należy do Grupy Saller. O planowanej inwestycji poinformował Polish Real Estate Market. Galeria po rozbudowie ma być dwukrotnie większa. Obiekt obecnie ma 5,1 tys. mkw. powierzchni handlowej. Został oddany…
[WYWIAD] Ewa Ściubidło, Mallson: w Kępnie powstanie największy park handlowy w regionie
Na początku 2021 roku rozpoczęły się przygotowania do realizacji w Kępnie największego w regionie, nowoczesnego i wielofunkcyjnego projektu o charakterze handlowo-usługowym – City Mall Kępno. To zupełnie nowa inwestycja, która moim zdaniem zmieni oblicze miasta – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News…
[WYWIAD] Kacper Szczepański, AmRest: gastronomia to perspektywiczny biznes
Centra handlowe nadal są w kręgu naszych zainteresowań i nie wykluczamy rozwoju w tego typu obiektach. To dla nas dobre lokalizacje pod warunkiem, że spełniają określone wymogi – mówi w rozmowie z Retailnet Kacper Szczepański, Senior Franchise Recruitment Manager CEE, AmRest, Pizza Hut Jak radzi…
[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: e-commerce po roku pandemii, czyli dlaczego „done is better than perfect”
Rok po pierwszym lockdownie, przyszedł czas na podsumowania. Okazuje się, że w czasie zmian liczy się głównie elastyczność i szybkie adaptowanie się do nowych warunków. Podobną strategię możemy przyjąć w stosunku do e-commerce. Szczegóły takiego podejścia do e-handlu i korzyści z tego wynikające pokazujemy na czterech przykładach…
Sephora: Jakub Gierszyński nowym dyrektorem e-commerce na rynek Polski i Czech
Od stycznia do zespołu e-commerce Sephora na rynku polskim i czeskim dołączył Jakub Gierszyński obejmując stanowisko Dyrektora E-commerce. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturach firmy. Jakub Gierszyński jest ekspertem i pasjonatem e-commerce oraz omnichannel, związanym z rynkiem od ponad 10 lat. Poprzednio Dyrektor E-commerce…
Grupa Saller rozbuduje park handlowy w Inowrocławiu
Grupa Saller z Wrocławia przebuduje Park Handlowy S1 znajdujący się u zbiegu ulic Górniczej, Poznańskiej oraz Solnej w Inowrocławiu. Zaplanowano między innymi rozbudowę istniejącego budynku, w którym obecnie znajdują się Biedronka oraz Neonet. Po zakończeniu prac budowlanych do grona najemców dołączy drogeria Rossmann. W sąsiadującym…
MAX Premium Burgers kontynuuje rozwój sieci w Polsce
W 23 marca br. otwarta została kolejna restauracja szwedzkiej sieci MAX Premium Burgers. Nowy lokal znajduje się w centrum handlowym Wroclavia. Teraz szwedzkie burgery dostępne są bezpośrednio przy dworcu PKP i PKS, a centrum ze swoją gastronomią wychodzi coraz bliżej przechodnia – lokal…
Castorama otwiera sklep na Śląsku
24 marca otworzy się pierwszy sklep Castorama w Tychach, w pobliżu galerii handlowej Gemini Park. Nowy obiekt, o powierzchni sprzedaży 10 000 mkw., powstał w dawnym budynku Tesco przy ulicy Towarowej 2. Jego przebudowa zajęła około pół roku. Jest…
Eksperci pozytywnie oceniają jakość pracy centrów handlowych zarządzanych przez Apsys Polska w czasie pandemii
Pomimo ograniczeń w działaniu obiektów handlowych, Apsys Polska zdecydował się na przeprowadzenie w zarządzanych obiektach corocznej analizy jakości usług, wprowadzając do oceny dodatkową kategorię „COVID-19”. Nowa kategoria wynika ze zmiany oczekiwań społecznych i realiów pracy centrów handlowych, do której doszło pod wpływem pandemii. Konsumenci…
Gastronomia mocniej wchodzi w kanał e-commerce
Rok 2020 był wyjątkowym dla branży e-commerce. Z powodu zaleceń epidemiologicznych, zamknięcia galerii i sklepów wielu przedsiębiorców poszukiwało szansy na sprzedaż swoich towarów w internecie, co zaowocowało wręcz rekordowymi wynikami w branży e-commerce i jej dynamicznym rozwojem. Dostrzegalną zmianą był wzrost liczby…
[WYWIAD] Jan Dębski, PRCH: dzieli nas tylko 15ze
Nasz biznes oparty jest na przewidywalnych, stabilnych i długoterminowych założeniach. Ze względu na zobowiązania względem podmiotów zewnętrznych, w tym banków, nie mamy możliwości z dnia na dzień przejść do nowo zdefiniowanych relacji między nami a najemcami. Ewentualna zmiana musi się dokonać w ramach długoterminowych mechanizmów rynkowych…