komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kamalion wchodzi do Bydgoszczy przez CH Focus
Pierwszy w Bydgoszczy sklep Kamalion otwarty w CH Focus. Marka, oferująca bogaty asortyment akcesoriów technologicznych, otworzy lokal o powierzchni blisko 70 mkw.
[ANALIZA] UCE RESEARCH: konsumenci dość ostrożnie podchodzą do świątecznych wydatków
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i Grupy Offerista w tym roku Polacy najczęściej zamierzają wydać na jedną osobę 200-500 zł na Wigilię i święta. Tak deklaruje blisko co czwarty badany.
W CH Plejada w Sosnowcu powstanie nowoczesny foodcourt
W gronie najemców, którzy zdecydowali się na przedłużenie współpracy z CH Plejada w Sosnowcu, znalazły się m.in. sklepy grupy LPP. Początek 2025 r. przyniesie szereg zmian w obiekcie.
APSYS: Nike wchodzi do Łodzi przez Manufakturę
Pop-up marki Nike już czeka na fanów streetwear’u i najwyższej jakości ubrań i akcesoriów sportowych. Butik ma powierzchnię 250 mkw i znajduje się na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej.
[BADANIE] NEINVER: Polacy świąteczne zakupy robią w outletach i galeriach handlowych
Świąteczne prezenty najczęściej kupujemy na początku grudnia. Udział w świątecznych zakupach deklaruje 91 procent ankietowanych, odwiedzających zarówno sklepy stacjonarne, jak i Internet.
EPP: King Cross Marcelin wzmacnia ofertę drogeryjną
Grono najemców Centrum Handlowym King Cross Marcelin w Poznaniu przy ul. Bukowskiej 156 wzmocniła marka Hebe. Jej sklep został otwarty 13 grudnia. To już kolejna lokalizacja Hebe w tym mieście.
MALLSON: Jędrzejów Sekunda – rozbudowa największego w regionie centrum handlowo-usługowego!
Oferta Galerii Sekunda zostanie poszerzona o kolejne sklepy. Rozpoczęły się już przygotowania do realizacji rozbudowy projektu, w wyniku której powstanie ok. 10.000 mkw. dodatkowej powierzchni najmu.
Sieć RTV Euro AGD ma 343 salony sprzedaży
W grudniu RTV Euro AGD otworzy swoje sklepy w dwóch kolejnych miastach Turku i Kostrzynie nad Odrą. Tym samym sieć posiadać będzie 343 salony sprzedaży w 231 miastach w Polsce.
Douglas konsekwentnie rozszerza zasięg sieci swoich perfumerii
Douglas kontynuuje swoją ekspansję na polskim rynku, otwierając nowe perfumerie w różnych częściach kraju, w tym w mniejszych miastach. Każda nowa lokalizacja to starannie zaprojektowana przestrzeń.
Marka Bizzarto jeszcze mocniej obecna w DOMOTECE
Od 7 listopada kolekcje Bizzarto będzie można obejrzeć w większej i komfortowej przestrzeni warszawskiej DOMOTEKI. Shoroom zajmuje teraz 425 mkw. i znajduje się na parterze obiektu.
Mapa Polski wzbogaciła się o kolejny Smart Park
Na początku grudnia odbyło się otwarcie Smart Park Węgrów –parku handlowo-usługowego o powierzchni 6 500 mkw. GLA. To już trzeci park handlowy otwarty w tym roku przez Smart Park Poland i RG Leasing.
Łódzka Manufaktura z prestiżową nagrodą
W konkursie Złote Spinacze Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym Spinaczem. Zostały przyznane za projekt „LODZ600, czyli 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”.