

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wrocławska Aleja Bielany uruchomiła dodatkową usługę dla najemców strefy gastronomicznej. Oferuje możliwość bezpłatnego dowozu posiłków, zamawianych u najemców strefy gastronomicznej Alei Bielany. Cały proces został uproszczony do minimum: klient zamawia wybrane dania telefonicznie i opłaca za pomocą aplikacji, a kurier…
Mniejszym galeriom, ale za to z dużymi hipermarketami, może być teraz łatwiej odbić się w tym trudnym dla handlu czasie – my byliśmy tego przykładem – mówi Agnieszka Wojtaszczyk, dyrektor centrum handlowego Galeria Przymorze w Gdańsku Galeria Przymorze w Gdańsku podsumowuje lockdown Zakończenie…
Blisko 70% Polaków źle ocenia ponowne przedłużenie obostrzeń w gastronomii. Do tego niecałe 76% stwierdza, że nie należy bezwzględnie karać właścicieli lokali, które są otwierane mimo zakazu. Za lockdownem w tej branży częściej opowiadają się mężczyźni niż kobiety. Z kolei za stanowczym egzekwowaniem przepisów wobec…
Przyszedł czas na szybki rozwój obiektów o prostych strukturach. W tej chwili nie buduje się żadna wielopoziomowa galeria handlowa w Polsce bo jej skomercjalizowanie jest bardzo trudne. Natomiast wszyscy projektują centra convenience. Dla nas to także bardzo intensywny czas. Nigdy nie mieliśmy tylu projektów…
Aby branża, zarówno najemcy, jak i wynajmujący, mogła funkcjonować i realizować swoje zobowiązania finansowe, konieczna jest stabilizacja, brak kolejnych nagłych decyzji ograniczających handel oraz systematyczny wzrost obrotów w centrach handlowych, oczywiście przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa – mówi w rozmowie…
Opakowania wielokrotnego użytku mają dwie niebagatelne korzyści – dzięki ich zastosowaniu można zaoszczędzić nie tylko miejsce w magazynach czy transporcie. W efekcie końcowym – również pieniądze – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Joanna Olchowska, Key Account Manager –…
Wskaźnik PRCH Daily Footfall Index opisujący poziom odwiedzalności w galeriach handlowych, w pierwszym tygodniu lutego był średnio o 20 proc. niższy w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Największą popularnością cieszyła się sobota, 6 lutego, gdy odwiedzalność wyniosła 82 proc. wartości…
W związku pandemią COVID-19 oraz obostrzeniami związanymi z zakazem handlu spółki zarządzające marką Gatta rozpoczęły postępowanie sanacyjne. Dzięki temu utrzymana zostanie ciągłość produkcji i sprzedaży. Wszystkie placówki oferujące produkty Gatta mają gwarancję stałego zatowarowania, ochronione zostaną także miejsca pracy.…
Trwająca od ponad roku rozbudowa Designer Outlet Warszawa dobiegła końca. Nowo powstałe lokale handlowe przyjmują kolejnych najemców, a klienci mogą korzystać z przestronnego nowoczesnego garażu wielopoziomowego, który stanowił istotną część prowadzonej inwestycji. Przestronny, zadaszony parking to duże ułatwienie dla odwiedzających…
Rok 2020 na rynku nieruchomości handlowych w Polsce, ale również w skali globalnej, został zdominowany przez pandemię COVID-19. Branża modowa oraz rozrywkowo-gastronomiczna w największym stopniu odczuły skutki kilkukrotnych „lockdownów” oraz obostrzeń sanitarnych. – Fundamentalne zmiany w obrazie nowoczesnego handlu w Polsce mogą jeszcze przyspieszyć. Wraz…
Plac Unii zakończył 2020 rok podpisaniem oraz przedłużeniem wielu znaczących umów najmu zarówno w części biurowej, jak i handlowej. Jest to najlepszy dowód na to, że warszawski obiekt wielofunkcyjny cieszy się niezmiennym zainteresowaniem oraz zaufaniem zarówno polskich, jak i zagranicznych firm. Mimo trudnego…
Pierwszy kwartał 2021 roku upływa w Galerii Bronowice pod znakiem kolejnych nowości i udogodnień dla klientów. Tym razem centrum handlowe postawiło na zmiany w programie lojalnościowym „Strefa Korzyści”. Wraz z nowym rokiem w aplikacji mobilnej pojawiła się możliwość przesłania zdjęcia paragonu prosto…