komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
GK Monnari Trade utrzymała przychody w 2024 r. na podobnym poziomie jak w okresie 2023 r. – zamknęły się one sumą 314,8 mln zł. Oznacza to niewielką zmianę o 1,7 %.
Designer Outlet Kraków powita swoich pierwszych klientów 22 maja o godzinie 9:00. Z tej okazji na cały weekend 22–24 maja przygotowano liczne atrakcje i specjalne oferty dla klientów.
Carrefour Polska wprowadza na rynek nowy model franczyzy, pozwalający na prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, bez wkładu własnego. Sieć oferuje gotowy sklep o powierzchni od 50 do 100 mkw.
Douglas konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce. Najnowszym etapem tej strategii jest otwarcie perfumerii w Tkalni. Perfumeria w Pabianicach oferuje przestrzeń o powierzchni 270 mkw.
Libero jest dowodem na to, że można tworzyć przestrzenie, które harmonijnie łączą funkcje handlowe, społeczne i rekreacyjne - w rozmowie z retailnet.pl mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor Galerii Libero
Grupa Kappahl kontynuuje rozwój w kierunku bardziej odpowiedzialnej przyszłości mody. Już ponad 95 proc. ubrań oferowanych przez firmę produkowanych jest z mniejszym wpływem na ludzi i środowisko.
W I kwartale stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w sklepach. To o 1,7% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Tak wynika z danych Komendy Głównej Policji.
Grupa Eurocash w I kw. wypracowała 6,9 mld zł przychodów, co oznacza 7,6% spadku w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Zysk EBITDA wyniósł 121 mln zł.
Marka Giacomo Conti pod koniec 2024 roku przedłużyła umowę najmu z centrum handlowym Nowe Bielawy. Teraz właśnie zakończyła relokację swojego salonu. Klienci znajdą go koło drogerii Rossmann.
Fundamenty obiektu zostały położone, a na placu budowy pojawiły się pierwsze słupy konstrukcji nośnej dachu. Prace przy nowym centrum dystrybucyjnym ALDI w Emilianowie wchodzą w kolejny etap.
Grupa InPost rozpoczęła 2025 rok z bardzo dobrymi wynikami. W pierwszym kwartale Grupa odnotowała wzrost w zakresie wolumenu przesyłek, zwiększyła sieć punktów OOH oraz poprawiła rentowność.
Sieć kawiarni Starbucks zdecydowała się na wybór Galerii Askana na swoją gorzowską lokalizację. Otwarcie kawiarni Starbucks jest planowane na początek IV kwartału 2025.