Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for wolczanka/

[WYWIAD] Dariusz Jarzynka, Wólczanka i Lambert: większa powierzchnia, nowy design i pełen asortyment

Nowa Wólczanka to komfort wyboru i swobody w poszukiwaniu ubrań, co zapewniliśmy znacząco powiększając powierzchnię lokalu do 120 mkw. Nasz pierwszy sklep o powiększonej powierzchni, nowym designie i z pełną ofertą asortymentu to krok ku ewolucji w tym kierunku w przyszłości – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Dariusz Jarzynka Dyrektor Kreatywny Marki Wólczanka i Lambert. Z początkiem maja w krakowskiej Bonarka City Center  otworzyliście swój zupełnie nowy koncept. Wólczanka w tym sezonie […]

[TYLKO U NAS] Grupa VRG prezentuje nowy koncept salonów Wólczanka

W Bonarka City Center Kraków został otwarty nowy sklep polskiej marki Wólczanka. Lokal o powierzchni 119 mkw. zlokalizowany na poziomie 0 został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem marki, który łączy oryginalny, elegancki design z dużą funkcjonalnością oraz ekologicznymi rozwiązaniami. Pod koniec marca br. Grupa VRG informowała o planach rozwoju nowego konceptu sklepów Wólczanka oraz zmianach w asortymencie marki. Wówczas Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu VRG S.A. powiedział, że otwierane […]

 Wólczanka daje ubraniom drugie życie

Należąca do Grupy VRG marka rozpoczyna współpracę z marką Ubrania Do Oddania. Celem akcji jest promocja idei zrównoważonej mody, a także pomoc potrzebującym dzieciom. W wybranych sklepach sieci marki Wólczanka rusza dziś akcja „Daj niepotrzebnym ubraniom drugie życie”, organizowana we współpracy z marką Ubrania Do Oddania. W ramach kampanii, klienci odwiedzający 6 wielkoformatowych sklepów marki w największych miastach będą mogli oddać niepotrzebną odzież do dedykowanych boksów […]

Wólczanka ma nowy, wielkoformatowy salon we Wrocławiu

We wrocławskim centrum handlowym ruszył największy w województwie dolnośląskim salon marki Wólczanka (Grupa VRG). Ekspozycja na 125 m kw. powierzchni handlowej została zaprojektowana tak, aby konsument miał możliwość zapoznać się z pełną ofertą marki. To pierwszy w regionie i szósty w Polsce sklep działający w nowym formacie. Ich stopniowy rozwój to element strategicznej ewolucji Wólczanki. Wrocławski sklep Wólczanki jest największym jej punktem handlowym w regionie. Marka […]
marcin-rydz-vrg

[WYWIAD] Marcin Rydz, VRG: być może za jakiś czas sklepy Wólczanki będą otwierane w parkach handlowych

Pierwszy sklep Wólczanki w nowym koncepcie ma powierzchnię 119 mkw., kolejne będą miały 130 mkw. Być może, za jakiś czas przy stałym powiększeniu asortymentu sklepów okaże się, że wejście do parków handlowych będzie dobrym rozwiązaniem – w rozmowie z SCF News/retailnet.pl mówi Marcin Rydz, dyrektor ds. rozwoju i inwestycji w Grupie VRG. retailnet.pl: Spółka VRG zaprezentowała nowy koncept sklepów Wólczanka. Czy głównym impulsem do zmian w ofercie i nowej […]
Marcin-Rydz-Vistula

[WYWIAD] Marcin Rydz, Grupa VRG: sieć stacjonarna ważnym elementem rozwoju w kierunku omnichannel

Spodziewamy się, że sprzedaż w Grupie VRG powinna na koniec grudnia przekroczyć 1 mld zł. Byłby to wynik zbliżony do 2019 roku – rekordowego pod względem przychodów w historii. Ten ambitny cel jest w zasięgu ręki dzięki pozytywnym trendom w sprzedaży i zyskowności, notowanych we wszystkich markach oraz dobremu przygotowaniu do czwartego, kluczowego dla handlu kwartału. Jeśli chodzi o sieć – zrealizowaliśmy nasze założenia. Na koniec roku będziemy operować na 52 […]

VRG odbudowuje sprzedaż po otwarciu sieci stacjonarnej. Grupa obserwuje odbicie popytu na odzież formalną

VRG notuje istotny wzrost ruchu w salonach stacjonarnych w pierwszych tygodniach maja, po zakończonym 3 maja br. lockdownie. Traffic klientów w pierwszych tygodniach handlu był zdecydowanie większy, niż w momencie powrotu sprzedaży do salonów w 2020 roku. W maju VRG odnotowała wzrost udziału odzieży formalnej w sprzedaży – co może być odczytane jako sygnał powrotu do większej aktywności społecznej i gospodarczej. Na wyniku Grupy VRG w I kwartale 2021 roku negatywnie […]
focus-mall-zielona-gora

Kodano Optyk i Wólczanka z nowymi sklepami w Focus Mall Zielona Góra

Polskie firmy wybierają Focus Mall w Zielonej Górze. W marcu br. do grona marek centrum dołączył lider rynku optycznego w Polsce firma Kodano Optyk. Nowy, większy salon otworzyła też należąca do Grupy VRG Wólczanka. Kodano Optyk to jeden z liderów rynku optycznego w kraju. Sieć przyciąga szerokim asortymentem opraw okularowych, okularów przeciwsłonecznych i szkieł kontaktowych. Prawie 100 mkw. W zielonogórskim salonie można znaleźć okulary znanych, światowych […]