

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
„Jesteśmy w połowie drogi, jeśli chodzi o rozwój rynku fitness w Polsce. Chcemy nie tylko otwierać nowe kluby, ale budować silną platformę wellbeingu” – mówił Łukasz Dojka podczas #scf2025spring.
Redkom Development rozpoczął budowę II etapu parku handlowego Ozimska Park w Opolu. Powstanie dodatkowa powierzchnia 1 200 mkw. Zakończenie prac budowlanych i otwarcie planowane jest na IV kw.
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu nieustannie rozwija swoją ofertę. Do grona jego najemców dołączyła marka Fruitisimo. Lokal znajduje się w strefie Pod Gorylem na poziomie 0.
Najchętniej przyglądamy się obiektom o powierzchni od 10 do 20 tysięcy m², które obsługują cały region - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Błażej Jurkowski, Newgate Investment.
Jak wynika z raportu Colliers I kw. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce odnotowano podaż jedną z najniższych w ostatnich latach. Do użytku oddano trzy nowe obiekty i były to parki handlowe.
Nadchodzące lata mają przynieść skupienie się na poprawie efektywności energetycznej nieruchomości, co przełoży się na redukcję kosztów operacyjnych - uważa Marta Machus-Burek, Colliers.
Marka Enata Bread wzbogaci swoje portfolio o dwa nowe formaty. Pierwszy z nich to „Szałata i szok” – brand z ofertą zdrowych dań na każdą porę dnia, drugi zaś to POZNAJE – piekarnia & restauracja.
Przychody AmRest w I kw. 2025 roku wzrosły o 4,7% i wyniosły 620,2 mln euro. W Polsce sprzedaż AmRest wzrosła o ponad 11%, a EBITDA zwiększyła się o 12,1%.
Woolwortk umacnia swoją pozycję na polskim rynku dyskontów niespożywczych. Sieć otworzyła nowy sklep w Gliwicach. Jego powierzchnia sprzedaży to ponad 801 mkw.
22 maja otworzy się Designer Outlet Kraków. Jego powierzchnia najmu to ponad 19 000 mkw. Właścicielem jest KG Group, zarządzaniem obiektem zajmuje się ROS Retail Outlet Shopping
9 maja w Galerii Łódzkiej otworzyła się kawiarnia Starbucks. Lokal o łącznej powierzchni 145,12 mkw. będzie oferował nie tylko szeroki wybór kaw wysokiej jakości 100% Arabica, ale także przekąski.
Grupa InPost została wyróżniona w nowej edycji rankingu BrandZ TOP50 Francja. Mondial Relay zajął czterdzieste piąte miejsce pośród największych francuskich marek.