

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Customer experience inspiruje drogerie i perfumerie do remodelingu, by zakupy były pełne wrażeń. W trend wpisują się nowe salony Sephora i Notino w Galerii Katowickiej.
Wrzesień na dACH! Dominikańska zapowiada się wyjątkowo. Wrocławianie i turyści będą mogli korzystać z bogatego programu wydarzeń, które łączą integrację, rozwój pasji i dobrą zabawę.
Do zarządzanej przez EPP Galerii Olimpia w Bełchatowie zawitała kolejna silna marka. 25 sierpnia mapa kulinarna obiektu wzbogaciła się o restaurację sieci McDonald's.
Berlin Döner Kebap kontynuuje ekspansję. Marka otworzyła kolejny punkt. Nowa restauracja mieści się w Parku Handlowym S1 przy ul. Stargardzkiej 1a-b.
Kappahl kontynuuje dynamiczny rozwój, inwestując w rozwiązania cyfrowe i logistyczne, które wspierają strategię omnichannel. W br. w 11 sklepach pojawiły się nowoczesne ekrany digitalowe,
30 sierpnia swoje progi dla klientów otworzy pierwszy sklep ALDI w Rembelszczyźnie. Placówka zlokalizowana została na terenie Parku Handlowego Rembelszczyzna.
Sieć pizzerii Da Grasso otwiera kolejny lokal. Tym razem do grona miejscowości z ofertą Da Grasso dołączyła Mosina. Sieć zapowiada otwarcia kolejnych lokalizacji.
Frisco rozszerza działalność o kolejny rynek. Do listy miast, w których realizuje dostawy dołączyła Łódź. Po tej ekspansji supermarket online działa już we wszystkich dużych polskich aglomeracjach.
Na targi #scf2025fall przybędzie mocny zespól Kaufland Polska. Będą obecni przedstawiciele Pionu Budowy i Rozwoju Nieruchomości, Pion Centralnego Zarządzania Nieruchomościami oraz Dział Wynajmu.
Na targi #scf2025fall przybędzie mocna, bo aż 10-osobowa reprezentacja działu ekspansji sieci Żabka Polska. Przewodniczyć jej będzie Agata Michalska, Dyrektor Nowych Formatów Ekspansji.
W zarządzanym przez zespół Nhood Services Poland Porcie Rumia Centrum Handlowym Auchan pojawił się nowy punkt na mapie zakupowej. Jest to pierwszy w Polsce lokal Markovo.
Park Handlowy Karuzela Biała Podlaska poszerzył swoją ofertę modową. Na terenie kompleksu został otwarty sklep sieci Diverse. Nowy sklep to 300 mkw. powierzchni handlowej.