

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
17 października Hebe zadebiutowało na rynku słowackim i otworzyło swój pierwszy sklep w prestiżowym centrum handlowym Eurovea w sercu Bratysławy. To ważny krok w jej międzynarodowej ekspansji.
Tomasz Waligórski, obecny dyrektor operacyjny Carrefour Polska od 1. listopada obejmuje stanowisko dyrektora generalnego spółki. Jest pierwszym Polakiem, który obejmie tą funkcję w naszym kraju.
W czwartek 24 października JYSK otworzył setny sklep na Węgrzech. Jest on zlokalizowany w Debreczynie, położonym we wschodnich Węgrzech 100. Firma działa na tym rynku od 2005 roku.
Westfield Mokotów nieustannie rozwija ofertę. W centrum handlowym został otwarty salon Columbia. Salon znajduje się na poziomie 1. Jest to drugi monobrandowy sklep amerykańskiej marki w Polsce.
Gemini Park Tychy w październiku br. podpisała pięcioletnią umowę z Shoebox Polska na otwarcie lokalu marki Office Shoes o powierzchni ponad 100 mkw. Sklepu ma zostać otwarty pod koniec listopada.
Do grona najemców Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu dołączyła siec LUCA Bakery Polska. 22 października otworzyła tam swój pierwszy punkt w galerii handlowej.
W Libero Katowice swój pierwszy firmowy sklep w galerii handlowej otworzyła marka KruKam.pl. W ponad 100-metrowym sklepie klienci zajdą zdrowe przekąski.
Galeria Kaskada w Szczecinie wzbogaciła swoją ofertę w sektorze mody. 21 października pownownie został otwarty powiększony i odnowiony salon Reserved. Klienci znajdą tam najnowszą kolekcję marki.
NEINVER i Nuveen Real Estate otrzymały najwyższą ocenę 5 gwiazdek w rankingu GRESB 2024 dla ich spółki Neptune. Poprawiła ona wyniki z ub.r. zarówno w zakresie zarządzania ESG, jak i efektywności.
Spółka Thai Wok zdecydowała się przejąć koncept Tuk Tuk oraz otworzyć autorski - restaurację PHOme. Obydwa koncepty otworzyły się równocześnie 14 października w Browarach Warszawskich.
Hebe podpisało umowę najmu na lokal o pow. 315 metrów kwadratowych w Galerii Raj w Dębicy. Nowy sklep, który zostanie wykonany zgodnie z najnowszym konceptem marki, zostanie otwarty 31 października.
Aplikacje mobilne są jednym z kluczowych narzędzi wspierających sprzedaż internetową marek należących do LPP. Uznanie, jakim się cieszą się sprawia, że wprowadzane są sukcesywnie w kolejnych krajach.