[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
L’Osteria otwiera kolejny lokal w Polsce. Restauracja w San Park Piaseczno będzie drugą lokalizacją marki, po tej w warszawskim Koneserze. Pierwszych gości zaprosi już 17 października.
21 września został otwarty w Warszawie pierwszy oficjalny sklep Dreame. Znajduje się on w Westfield Mokotów na poziomie zero. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty urządzeń agd.
Od 27 września dostępny jest nowy salon sieci Empik w Lublinie. Klienci na powierzchni 270 mkw. mogą skorzystać z dużego wyboru m.in. książek.
25 września 2024 roku do grona najemców Galerii Przymorze dołączyło biuro podróży Anex Tour Poland. Biuro podróży Anex Tour Poland ma powierzchnię 25 mkw.
26 września w galerii Sadyba Best Mall został otwarty nowy lokal, poszerzając ofertę strefy restauracyjnej. Punkt Kuchni Marché znajdującej się na 1. piętrze.
W drugim kwartale br. wpływy ze sprzedaży LPP przekroczyły 5 mld zł. Dzięki czemu firma zakończyła pierwsze półrocze z przychodem na poziomie 9,3 mld zł.
Grupa Pepco spodziewa się odnotować rekordowe przychody za cały rok, przekraczające 6 mld euro. Prognozuje, że zakończy rok z 390 nowymi sklepami netto, zgodnie z wcześniejszymi prognozami.
26 września 2024 otwarte zostały drzwi pierwszego stałego sklepu marki UNIQLO w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Powierzchnia sprzedażowa to blisko 1300 mkw.
Sieć Kaufland niedługo wzbogaci się o dwa kolejne sklepy. Pierwszy powstanie w Rumii. Drugi zaś w Gdańsku. Otwarcie pierwszego zaplanowano na 7 listopada, a drugiego na wiosnę 2025 roku.
Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu. Nowa przestrzeń została stworzona z najnowszym konceptem marki. Do dyspozycji klientów oddano łącznie prawie 20 miejsc siedzących.
Spółka Mex Polska w I półroczu br. zanotowała 1,3 mln zł zysku netto. Zastosowanie MSSF 16 negatywnie wpłynęło na wynik, co jest efektem podpisania przez Mex nowych, długoterminowych umów najmu.
Aby usprawnić procesy, ulepszyć komunikację i jeszcze lepiej zarządzać zasobami firma Napollo wdrożyła platformę Singu FM. Przy jej pomocy zarządzane są wszystkie - 20- obiekty w całej Polsce.