komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Grupa Żabka rozwija aplikację Żabka Jush
Od 4 sierpnia mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z usług oferowanych w aplikacji Żabka Jush. Marka wchodzi na nowy rynek, oferując wygodę, jakość i innowację w e-grocery.

[ANALIZA]: sklepy robią coraz więcej akcji promocyjnych
W I półroczu sieci handlowe zrobiły blisko 620 tys. promocji- o 14,5% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Największy wzrost rdr. zanotowano w sieciach typu cash&carry, bo aż o blisko 38% rdr.

Wysoki poziom komercjalizacji napędza segment handlowy CPIPG
W I półroczu firma CPIPG podpisała łącznie 78 umów najmu – nowych kontraktów oraz przedłużeń – obejmujących łączną powierzchnię 14,9 tys. mkw. Pełne obłożenie osiągnęły trzy centra handlowe.

Wemolo na #scf2025fall pokaże, jak cyfrowe zarządzanie parkingami wspiera branżę retail
Firma Wemolo po raz kolejny będzie wystawcą na targach SCF. Zaprezentuje innowacyjne podejście do parkowania, które już teraz rewolucjonizuje branżę retail w Europie.

Grupa LPP weryfikuje ilość planowanych otwarć salonów Sinsay
Grupa LPP koncentruje się obecnie przede wszystkim na ekspansji Sinsay. W ramach bieżącej strategii LPP planowało otwarcie aż 1.500 salonów Sinsay w br. Cel ten jednak skorygowano do 1.100 sklepów.

ESG: EPP aktywizuje klientów nową kampanią zdrowotną
Fundacja eFkropka i EPP rozpoczynają kampanię #ZadbajOMental. Jej celem jest wprowadzenie tematu zdrowia psychicznego do centrów handlowych i przestrzeni biurowych.

Balmain Group: Galeria Pomorska wzmacnia ofertę fashion
Na początku sierpnia w Galerii Pomorskiej został otwarty dla klientów salon Volcano. Jest to jedyny w Bydgoszczy sklep tej polskiej marki. Salon zajął powierzchnię ponad 160 mkw.

Xtreme Fitness Gyms kontynuuje ekspansję sieci Xtreme KiDS
26 lipca w Nowym Sączu została otwarta nowa sala zabaw Xtreme KiDS. To kolejna lokalizacja w dynamicznie rosnącej sieci, który łączy misję społeczną z przyszłościowym modelem biznesowym.

Sieć Kaufland inwestuje w zrównoważony rozwój
Kaufland intensyfikuje działania na rzecz ekologii, modernizując instalacje chłodnicze w swoich sklepach. Do tej pory sieć wdrożyła ekologiczne zmiany już w 76 placówkach na terenie całego kraju.

Esotiq & Henderson z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży w Internecie
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu przezEsotiq & Henderson S.A. wyniosły około 36 mln zł. Były wyższe o ok 9 proc. od przychodów uzyskanych w lipcu 2024 r.

Apart umacnia swoją pozycję na rynku polskim
Marka Apart otworzyła nowy salon w Toruniu. Na ponad 200 mkw., prócz wysokiej jakości biżuterii, znajduje się punkt sprzedaży stacjonarnej eSklepu Mennica.apart.pl.

Dariusz Miłek, CCC: w 2025 roku planujemy otworzyć aż 350 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej
Grupa CCC w Q2 odnotowała historycznie najwyższy wynik EBITDA w pojedynczym kwartale (481 mln PLN). Okres ten był czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +17% rdr.