komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

P.A.NOVA zakończyła 2024 rok nowymi inwestycjami
P.A. NOVA w ubr. wygenerowała zysk netto w wysokości 22,4 mln zł, przy przychodach na poziomie 284 mln zł. W ub.r. firma m.in. rozpoczęła budowę parku handlowego w Nysie oraz marketu Leroy Merlin.

Nuvalu Polska rozpoczyna działalność pod nową marką Coldwell Banker
Nuvalu Polska dołącza do struktury amerykańskiej grupy i będzie kontynuować rozwój biznesu pod nowymi markami na polskim rynku: Coldwell Banker Poland oraz Coldwell Banker Commercial Nuvalu.

CPIPG: VIVO! Lublin z coraz atrakcyjniejszą ofertą fashion
Od 10 kwietnia klienci VIVO! Lublin mogą skorzystać z oferty nowego salonu z biżuterią Bijou Brigitte. Sklep o powierzchni 54 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie 0.

Apsys: Posnania z coraz dłuższa listą najemców
Do grona najemców Posnanii dołączyła naleśnikarnia BLIN oraz koncept Balloons & Flowers Bar. Ponownie swoje podwoje dla klientów otworzył salon PANDORA. Drugi salon w galerii otworzyła zaś marka YES.

Woolworth otworzył 50. sklep na rynku polskim
Woolworth konsekwentnie kontynuuje ekspansję w Polsce. Na Bielanach Wrocławskich został otwarty 50. sklep sieci. Mieści się on w centrum handlowym Aleja Bielany.

#scf2025spring: 25 prezentacji i wywiadów – cała część konferencyjna już na YouTube i Linkedin
Dwudniowa konferencja była integralną częścią targów #scf2025spring. Na scenie pojawiło się aż 25 gości, którzy mówili o kluczowych wyzwaniach stojących przed rynkiem centrów handlowych w Polsce.

Jędrzej Wittchen: naszym celem jest powrót na ścieżkę wzrostu
Skonsolidowane przychody Grupy WITTCHEN wyniosły w 2024 roku 454,2 mln zł. To wynik o 2,8% mniejszy od rekordowej sprzedaży z 2023 roku. Celem zarządu na 2025 rok jest powrót na ścieżkę wzrostów.

LPP: aplikacja Sinsay dostępna jest już na 11. rynkach
Aplikacja Sinsay po niedawnym debiucie w Niemczech i Grecji, weszła na kolejny rynek - Włochy. To 11. rynek z aplikacją Sinsay. Marka zapowiada też jej debiut na Litwie.

Kaufland Marketplace planuje wejście na kolejne rynki europejskie
Kaufland Marketplace w mniej niż rok od startu przyciągnęła już 3000 sprzedawców i miliony klientów. Teraz wkracza na kolejne europejskie rynki. Do obsługiwanych krajów dołączą Francja i Włochy.

[ANALIZA]Proxi.cloud: Polacy ruszą na świąteczne zakupy głównie do dyskontów
Wg sondażu najwięcej Polaków wybiera się na świąteczne zakupy spożywcze tydzień przed Wielkanocą – 29,1%. Choć wybierane są głównie dyskonty – 93,3%, to klienci coraz chętniej łączą różne formaty.

InPost gwarantuje szybkie dostawy przed Świętami Wielkiej Nocy
InPost wprowadza gwarancję dostawy przed Świętami Wielkiej Nocy. Wszystkie przesyłki nadane nawet 18 kwietnia klienci odbiorą przez Paczkomat® jeszcze przed Wielkanocą.

Sylwester Cacek, Sfinks Polska: mamy 6-procentowy wzrost sprzedaży
Restauracje sieci Sfinks Polska osiągnęły w I kwartale przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 50,32 mln zł. Oznacza to wzrost o 6% r/r.