

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Do grona najemców Manufaktury dołączyła właśnie marka SMOKE, specjalizująca się w branży tytoniowej. Lokal jest zrealizowany według najnowszej koncepcji brandu.
Obiekty handlowe będą musiały w najbliższych latach dostosować swoje funkcje i formaty, aby odpowiedzieć na dynamiczne zmiany demograficzne - uważa Monika Kulawińska, CBRE.
Grupa CCC rozwija multibrandową sieć sklepów odzieżowych worldbox. Otworzy ona nowy salon w Gorzowie Wielkopolskim. Będzie mieć powierzchnię niemal 800 mkw.
Dzięki zaawansowanym procesom logistycznym i zgranemu zespołowi, każdego dnia świeże produkty Biedronki trafiają do ponad 3730 sklepów w całym kraju.
Handel detaliczny wchodzi w nową erę dzięki sztucznej inteligencji (AI), która automatyzuje kluczowe procesy i usprawnia zarządzanie łańcuchem dostaw.
W największym na Warmii i Mazurach centrum handlowym w minionym roku pojawiło się 7 nowości, przeprowadzono 2 remonty oraz nastąpiła też zmiana lokalizacji jednego z popularnych salonów modowych.
Tydzień temu, w dniach 8-9 kwietnia na Stadionie Legii odbyła się kolejna edycja targów #scf2025spring. Przybyła na nie rekordowa ilość uczestników - ponad 1300 osób, w tym ok. 400 najemców.
Sieć drogerii dm ogłosiła plany dalszej ekspansji. Chce posiadać prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwoić liczbę drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat.
Pako Lorente zapowiada w ramach strategii Pako Lorente 2.0 nowy koncept salonów. Premiera wizualna nowego konceptu odbędzie się w maju w Rydze.
Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Tychy poszerzają swoją ofertę o markę Pan Materac. Sklep w Gemini Park Tarnów został otwarty w marcu br., a w drugim centrum otwarcie odbędzie się w czerwcu.
Jedną z prelegentek części konferencyjnej scff2025spring była Katarzyna Gajewska z CBRE. Zwróciła uwagę, że coraz mniej nowych marek wchodzi na rynek, a jednocześnie obserwujemy rosnącą liczbę wyjść.
W tegorocznym badaniu Ecostra 2 polskie centra Designer Outlet Warszawa i Designer Outlet Sosnowiec znalazły się wśród 20 najbardziej dochodowych outletów w Europie w 2024 roku.