[WYWIAD] Piotr Karpiński, CBRE: zmieniamy sposób myślenia o zarządzaniu parkami handlowymi

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć ACTION przedłużyła umowę najmu w katowickim Supersamie na kolejne 5 lat. Sklep o powierzchni ok. 1 000 mkw., zlokalizowany jest na kondygnacji -1
30 maja 2025 roku odbyło się uroczyste otwarcie parku handlowego Smart Park Kętrzyn. Obiekt w Kętrzynie oferuje blisko 6 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej.
Marka Five o’clock realizuje strategię głębokiej transformacji, której celem jest wzmocnienie pozycji w segmencie premium. Firma nie tylko modernizuje swoje salony, ale też rozbudowuje ofertę .
Gemini Park Tarnów dba o atrakcyjność oferty. Nowym miejscem jest salon Verona Jewellery. Klienci znajdą go na poziomie 1. W nowej odsłonie otworzyła swój sklep marka Mohito.
VIVE Premium to niepowtarzalny koncept mody cyrkularnej oferowanej przez VIVE Profit w warszawskim Wola Parku. 30 maja sklep został otwarty w powiększonej wersji.
W kwietniu i maju br. na mapie polskiego rynku gastronomicznego zadebiutowała nowa marka – Polski Stół. Koncept kulinarny otworzył swoje kolejne dwa lokale w formule food court w centrach handlowych.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska wzrósł na koniec I kw. do 93,3% wobec 80% rok wcześniej. Lokale zarządzane przez spółkę wypracowały 50,31 mln zł przychodów gastronomicznych.
„Outlet to dobre miejsce zakupów niezależnie od sytuacji gospodarczej – łączy okazje cenowe z racjonalnym podejściem do budżetu" - w rozmowie z Retailnet.pl mówi Agnieszka Kasprzyk–Oleksy, Neinver.
Obecnie w gronie Wystawców #scf2025fall są 33 firmy. Przybywa w ich gronie Najemców. Jednym z nich jest sieć drogerii Rossmann. Targi #scf2025fall odbędą się we wrześniu w Warszawie.
W marcu br. centra i parki handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. odnotowały wzrost wskaźnika konwersji. ,Zanotowały spadki zarówno pod względem odwiedzalności, jak i wartości sprzedaży.
Grupa Echo umacnia swoją pozycję w strategicznych sektorach rynku nieruchomości. Obiekty komercyjne, czyli Libero Katowice i Galeria Młociny utrzymują niemal 100-procentowy poziom wynajęcia.
2 czerwca Dadelo S.A. otworzy swój czwarty salon stacjonarny pod szyldem CentrumRowerowe.pl. Tym razem na lokalizację sklepu zostało wybrane M1 w Poznaniu. Powierzchnia salonu to 2700 mkw.