komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi


Kaufland stawia na rozwój aplikacji mobilnej
Aplikacja Kaufland zyskała nowe funkcje. Od teraz użytkownicy mogą w szybki sposób sprawdzić, jakie punkty usługowe znajdują się w wybranym sklepie oraz przeglądać aktualne promocje.

Kodano Optyk kontynuuje zagraniczna ekspansję
Siec Kodano Optyk uruchomiła pierwsze Soczewkomaty w Berlinie.W najbliższym czasie firma planuje ustawienie 22 nowe Soczewkomatów na rynku niemieckim. Firma zapowiada dalszą zagraniczna ekspansję.

Gemini Holding: nowa odsłona marki YES w Gemini Park Bielsko-Biała
W Gemini Park Bielsko-Biała jeszcze tego lata zostanie otwarty salon biżuteryjnej marki YES po relokacji. Nowy salon zajmie powierzchnię ponad 70 mkw., a więc o ponad 30% większą niż dotychczas.

Drogeria DM debiutuje jako wystawca na #scf2025fall
Drogeria dm rośnie w siłę także na polskim rynku. Zadebiutuje na rynku polskim jako Wystawca na targach #scf2025fall, na którym chce, aby odwiedzający poczuli, czym naprawdę jest marka.

Pasibus startuje z nowym formatem restauracji
Już we wrześniu burgerowa mapa Polski zyska nowy, wyjątkowy punkt – pierwszy Drive-Thru Pasibusa. Lokal powstaje na Bielanach Wrocławskich i będzie 39 restauracją Pasibusa w Polsce.

Medicover otworzył 82 klub sieci Well Fitness
Medicover umacnia pozycję sieci klubów fitness Well Fitness. We Wrocławiu otworzył swój 82. klub Well Fitness. Siłownia zajmuje niemal 1400 mkw. powierzchni.

Hebe otworzyło dziewięć nowych sklepów w pierwszym półroczu
Marka Hebe zwiększyła w pierwszym półroczu br. sprzedaż o 9,4% w ujęciu euro, osiągając 297 mln euro. W pierwszym półroczu otwarto 9 nowych sklepów w Polsce i jeden w Czechach.

Centrum handlowe Land w Warszawie zmienia właściciela
Ghelamco PL 18, spółka zależna Ghelamco, sprzedała 51% udziałów w spółce Abisal, która kontroluje nieruchomość przy ul. Wałbrzyskiej w Warszawie. Na tym gruncie funkcjonuje centrum handlowe Land.

Biedronka zanotowała mocny wzrost sprzedaży w pierwszym półroczu br.
Biedronka zanotowała w pierwszym półroczu wzrost sprzedaży w euro o 7,1% do 12,4 mld euro, przy wzroście EBITDA o 9% i poprawie marży do 7,7%. Biedronka otworzyła 81 sklepów.

[ANALIZA] UCE RESEARCH: Polacy preferują hybrydowy model robienia zakupów
W Polsce 50% konsumentów robi zakupy online i offline. 31% klientów stawia wyłącznie na sklepy stacjonarne, a 19% kupuje tylko w sieci. Do zakupów online motywuje Polaków głównie wygoda – 78,5%.

ALDI uruchamia outlety w 30 lokalizacjach na rynku polskim
Już od 1 sierpnia w wybranych sklepach sieci ALDI klienci będą mogli korzystać ze specjalnych stref outletowych, w których znajdą się m.in. artykuły gospodarstwa domowego, odzież i zabawki.

APSYS: coraz dłuższa lista najemców Manufaktury
Manufaktura nieustannie wzmacnia atrakcyjność swojej oferty gastronomicznej. Do grona najemców kompleksu dołączył Świat Pierogów. Jest to drugi punkt tej marki w Łodzi.