komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
APSYS: Manufaktura z rekordową odwiedzalnością podczas urodzinowego weekendu
Manufaktura świętowała swoje 19. urodziny. Weekend wypełniony atrakcjami, w tym plenerowymi koncertami, przyciągnął do Manufaktury mnóstwo gości z Łodzi i regionu – zanotowano prawie 200 tys. wizyt.
Na rynek wkroczy nowa sieć sklepów z alkoholem premium
Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Bottlery wchodzi na polski rynek. Pierwszy sklep Bottlery w Polsce zostanie otwarty w Warszawie na początku czerwca.
Carrefour rozwija sieć sklepów w nowym koncepcie
Carrefour Polska kontynuuje inwestycje w remodelling hiper- i supermarketów. Sieć zakończyła modernizację trzech sklepów w Warszawie, Szczecinie i Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z konceptem 2.0.
Enata Bread kontynuuje ekspansję marki Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Enata Bread rozwija sieć lokali Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. W weekend sieć otworzyła kolejny lokal, tym razem w Centrum Handlowymi Janki ul. Mszczonowskiej 3.
Fit Cake planuje wejścia na nowe zagraniczne rynki
W I kwartale sieć Fit Cake odnotowała rekordowe wyniki sprzedaży, dynamiczny rozwój sieci franczyzowej oraz kolejne kroki w stronę ekspansji międzynarodowej. Marka otworzyła blisko 10 nowych lokali.
Rekordowy udział e-commerce w przychodach Esotiq & Henderson
Grupa Kapitałowa Esotiq & Henderson zakończyła I kw. z przychodami skonsolidowanymi na poziomie 67,0 mln zł, co oznacza wzrost o 6% r/r. Powierzchnia sprzedażowa wzrosła o 3% r/r i wynosiła 18 365 m².
Grzegorz Latała, Mayland: w Forcie Wola postawiliśmy na funkcje wykraczające poza handel
Odwiedzalność rosnąca rok do roku o 30-40%, niemal 100-procentowe obłożenie i ambitne plany rozwoju – to wyznaczniki rozwoju Fortu Wola, który ponownie został otwarty w 2023 r.
Apsys: do grona najemców Centrum Riviera dołączyła marka HalfPrice
Centrum Riviera umacnia swoją pozycję na rynku – do grona kluczowych najemców dołączyła marka HalfPrcie. Nowy salon, który otwarty został 29 maja, zajął lokal o powierzchni ponad 3200 mkw.
Nowe kategorie w konkursie PRCH Retail Awards
PRCH ogłasza nowe kategorie konkursowe w ramach PRCH Retail Awards. Tegoroczna edycja to odpowiedź na dynamicznie zmieniający się rynek i rosnącą rolę parków handlowych.
Globalworth: Supersam ma kluczowego najemcę na kolejne 5 lat
Sieć ACTION przedłużyła umowę najmu w katowickim Supersamie na kolejne 5 lat. Sklep o powierzchni ok. 1 000 mkw., zlokalizowany jest na kondygnacji -1
Najnowszy Smart Park ma prawie 6 tys. mkw.
30 maja 2025 roku odbyło się uroczyste otwarcie parku handlowego Smart Park Kętrzyn. Obiekt w Kętrzynie oferuje blisko 6 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej.
Five o’clock z nowym formatem salonów i wyrazistą strategią premium
Marka Five o’clock realizuje strategię głębokiej transformacji, której celem jest wzmocnienie pozycji w segmencie premium. Firma nie tylko modernizuje swoje salony, ale też rozbudowuje ofertę .