komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Od 18 do 25 października w Galerii Askana funkcjonować będzie mobilna wrotkarnia. Wrotkarnia zlokalizowana będzie na pasażu przy Biurze Podróży Wakacje.pl.
W październiku w trzech centrach Designer Outlet trwa akcja „Różowa wstążka”. Klientki i mieszkanki okolic mogą skorzystać z bezpłatnych badań mammograficznych w mobilnych gabinetach.
„Nie ma jednej recepty na sukces – każde miasto ma swoje DNA, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia” – mówiła na #scf2025fall Barbara Wójcik z Globalworth Poland.
9 października Rosmmann otworzył dwutysięczną drogerię. Zlokalizowana jest w Łodzi i jest 54. drogerią działającą w tym mieści. Jest to pierwsza placówka zaprojektowane wg nowego konceptu.
W III kw. sieć Xtreme Fitness Gyms otworzyła jedenaście nowych klubów, rozbudowując swoją obecność od Pomorza po Lubelszczyznę. Równolegle Xtreme KiDS zadebiutowała w Nowym Sączu i Ciechanowie.
10 października w Gemini Park Bielsko-Biała otwarto nowy salon marki DlaSpania. Wzbogacił ofertę centrum w kategorii home & living. Zajął powierzchnię blisko 320 mkw.
Enata Bread otworzyła w Warszawie drugi lokal konceptu Szałata i Szok w biurowcu Vibe, dzieląc przestrzeń z Gorąco Polecam. To czwarty lokal tego formatu.
Sieć KOKU Sushi konsekwentnie rozszerza obecność w kraju, tym razem w regionie świętokrzyskim. Na początku września marka zadebiutowała w Kielcach.
14 października rusza druga restauracja Popeyes w Krakowie – 22. w Polsce. Marka dynamicznie się rozwija i miesiąc po debiucie ponownie zaprasza krakowian na kultowego kurczaka z Nowego Orleanu.
9 października Rosmmann otworzył dwutysięczną drogerię. Zlokalizowana jest w Łodzi i jest 54. drogerią działającą w tym mieści. Jest to pierwsza placówka zaprojektowane wg nowego konceptu.
Analiza ponad 93 tys. cen detalicznych wykazała, że we wrześniu br. codzienne zakupy podrożały średnio o 4,9% rdr. Dotyczyło to 17 kategorii produktów spożywczych i nieżywnościowych.
McDonald’s stanie się ważną częścią projektu nowego parku handlowego działającego na pograniczu Karpacza i Miłkowa. zrealizuje wolnostojący lokal gastronomiczny w formacie drive-thru.