komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Zbigniew Dolata, Pasibus: Planujemy otwierać 10–15 nowych punktów rocznie
Drive-thru i elastyczne lokalizacje w parkach handlowych to przyszłość marki Pasibus - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Zbigniew Dolata, Real Estate/ Expansion Director. Pasibus.
Nowy wymiar rodzinnej rozrywki w Galerii Kazimierz
W Galerii Kazimierz powstało miejsce, które łączy świat edukacji i zabawy w zupełnie nowy sposób. Smart Kids Planet to pierwsze w Małopolsce Centrum Mądrej Zabaw., Zajmuje 1500 mkw. powierzchni.
Nowy punkt na mapie handlu w sąsiedztwie Ptak Outlet
Galeria Ptak, zlokalizowana bezpośrednio przy obszarze Ptak Outlet i Centrum Hurtowym Ptak, konsekwentnie rozwija swoją ofertę handlową, Nowym jej najemcą została marka By o la la.
Marcin Matysiak, Hubert Oleksiak, Nhood: Wilanów Park nowym centrum życia mieszkańców
Wilanów Park to nie tylko centrum handlowe, lecz przestrzeń dostosowana do się potrzeb mieszkańców – o jego ewolucji mówili Marcin Matysiak i Hubert Oleksiak, Nhood Services Poland na #scf2025fall.
Gemini Holding: nowy standard mody męskiej w Gemini Park Bielsko-Biała
2 października w Gemini Park Bielsko-Biała otwarto zmodernizowany salon Pako Lorente w najnowszym koncepcie marki. Nowy sklep to prawie 160 mkw. powierzchni, czyli 100% więcej niż dotychczas.
HeyDude wchodzi na rynek polski przez Wola Park
W Wola Park w Warszawie otworzył się pierwszy w Polsce salon stacjonarny marki HeyDude. Nowy sklep zlokalizowany jest na pierwszym piętrze centrum handlowego.
Otwarto pierwszy Xtreme KiDS w modelu franczyzowym
30 września 2025 roku w Ciechanowie otwarto pierwszą w kraju salę zabaw Xtreme KiDS prowadzoną w modelu franczyzowym. To szósta lokalizacja marki i przełomowy krok w jej strategii ekspansji.
Globalworth: Hala Koszyki zwiększa footfall dzięki jesiennym nowościom
Od 1 do 22 października 2025 Hala Koszyki zaprasza na wspólne kibicowanie pianistom Konkursu Chopinowskiego, spotkania z artystami, koncerty i kulinarną podróż po Warszawie. Wstęp wolny.
Dariusz Miłek, CCC: w 2025 planujemy otworzyć ponad 300 tys. mkw. nowych sklepów
Grupa CCC w Q2 odnotowała wynik EBITDA na poziomie 465 mln PLN – wyższy o ponad 14% rdr. Grupa przyspieszyła rozwój powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +20% rdr.
Drogerie dm mają już 65 placówek na rynku polskim
2 października swoje drzwi otworzyła kolejna drogeria dm w Lesznie. Jest to 2. drogeria dm w mieście i 65. w Polsce. Nowa drogeria oferuje 497 mkw. powierzchni sprzedaży,
Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polskim
Woolworth kontynuuje ekspansję na rynku polski i otworzył kolejny sklep, tym razem w Ciechanowie. Mieści się przy ul. Prymasa Tysiąclecia 7D. Nowy sklep oferuje 891mkw. powierzchni sprzedaży.
Stokrotka w Lublinie w najnowszym koncepcie handlowym
Stokrotka otworzyła w Lublinie przy ul. Nałkowskich 230 nowy, zmodernizowany sklep w nowoczesnym modelu handlowym, zaprojektowany z myślą o klientach i komforcie pracy zespołu.




