[WYWIAD] Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas: kluczowe jest zarządzanie i doświadczenie inwestora

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec 2023 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,3 mln mkw. GLA.
Polska Rada Centrów Handlowych powołała Marcina Klammera na stanowisko dyrektora zarządzającego. Będzie on współodpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii oraz dalszy rozwój PRCH.
W poznańskim centrum handlowym Avenida Żabka otworzyła nową, wyjątkową placówkę ze specjalną strefą gastronomiczną, w której można wygodnie usiąść i zjeść ciepły posiłek.
W 2023 roku obiekty zarządzane przez URW w Polsce zanotowały aż 60 milionów wizyt - mówi Irmina Opala-Sołtysiak, Head of Leasing, Unibail-Rodamco-Westfield.
Nhood Services Poland, lider w dziedzinie doradztwa inwestycyjnego na rynku nieruchomości, rozwija współpracę z firmą Auchan Polska w ramach usługi Land Advisory.
W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. Przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy.
Działania Grupy Echo Investment prowadzone są w oparciu o strategię ESG, która określa jej zobowiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju w perspektywie do 2030 r.
Na mapie Poznania pojawił się 6. sklep Leroy Merlin w aglomeracji poznańskiej. Jest to zarazem pierwszy GIGAmarket Leroy Merlin w stolicy Wielkopolski.
Lagardère Travel Retail w Polsce odnotowało rekordowe wzrosty w rozwijanym od roku 2021 multibrandowym programie lojalnościowym. Firma ma w Polsce około tysiąca sklepów.
Spowolnienie na rynku transakcji inwestycyjnych to przede wszystkim efekt zacieśniania polityki monetarnej na świecie - pisze Bartłomiej Zagrodnik, Managing Partner, CEO w Walter Herz.
1213 osób wzięło udział w targach centrów handlowych SCF 2024 Spring. Wśród uczestników było ponad 400 przedstawicieli sieci handlowych i innych najemców.
Wzrost ośmiokrotnie szybszy niż rynek i kolejne kamienie milowe – 10 mln dostępnych ofert i 11 mln zamówień zrealizowanych przez sprzedawców zewnętrznych.