

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Douglas otwiera swoją pierwszą perfumerię w Grójcu, w centrum handlowym Dekada. W nowoczesnej przestrzeni sklepu, liczącej 200 mkw. na klientów czekają wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Konsumenci w Polsce coraz bardziej zwracają uwagę na ekologiczne opakowania – wynika z badania EKObarometr. Jednak tylko 7% zawsze wybiera produkty w ekologicznych opakowaniach.
Market sieci Kaufland w Sochaczewie przeszedł właśnie metamorfozę. Sklep jest teraz bardziej przyjazny dla klientów i środowiska. Zainstalowano w nim m.in. system odzysku ciepła odpadowego.
Dzisiaj została otwarta nowa część Dekady w Grójcu. W wyniku rozbudowy powierzchnia handlowa obiektu wynosi łącznie ponad 13 000 mkw. Lista najemców powiększyła się o 8 marki.
Smart Park Węgrów to park handlowy, którego otwarcie jest planowane w tym roku. Jego budowa przebiega zgodnie z harmonogramem. Za komercjalizację odpowiada RG-Leasing.
Grupa Benefit Systems powiększa portfolio klubów fitness w Bułgarii o placówki sieci Flais. Transakcja musi jeszcze uzyskać akceptację Komisji Ochrony Konkurencji w Bułgarii.
Duży Ben oraz Euro Sklep, podmioty należące do Grupy Eurocash nawiązały współpracę z Pocztą Polską. Dołączyły do punktów handlowych, w których można nadawać i odbierać przesyłki.
Galeria Kaskada w Szczecinie zarządzana przez ECE Projektmanagement Polska ponownie została odznaczona certyfikatem DGNB Gold. Oznacza to, że budynek jest zrównoważony i odpowiedzialny ekologicznie
Leroy Merlin określił swoje cele w zakresie ESG w dokumencie “Ludzie i środowisko. Ambicje ESG do 2026 roku”. Wśród celów środowiskowych znajduje się m.in. redukcja emisji gazów cieplarnianych.
Jak wynika z raportu Shopper Trends po kilku latach ograniczania zakupów, także spożywczych i kosmetycznych, Polacy znów kupują nieco więcej. Wzrosty nie dotyczą jednak wszystkich kategorii.
Od 18 czerwca do Bistro Smacznie w Galerii Wileńskiej dołączyły cukiernicze wypieki Cukierni Olsza. Współpraca stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów sieci na domowe wypieki.
Centrum Riviera w Gdyni, zarządzane przez Apsys Polska, wprowadza nową linię kreatywną. To część procesu repozycjonowania centrum, które jest wynikiem kompleksowej strategii rozwoju obiektu.