komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
MALLSON: Przystanek Karkonosze – pozwolenie na budowę największego w regionie parku handlowego
Przystanek Karkonosze - największy regionalny park handlowy na terenie najwyższej partii Sudetów – uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Otwarcie projektu odbędzie się wiosną 2025 r. Komercjalizację prowadzi Mallson Polska.
[WYWIAD] Richard Bergfors, MAX Burgers: W ciągu 3-5 lat chcemy podwoić liczbę lokali w Polsce
Skupimy się przede wszystkim na największych polskich miastach, aby jeszcze bardziej wzmocnić świadomość marki wśród Polaków i zachęcić ich do częstszego odwiedzania naszych restauracji - mówi Richard Bergfors, CEO MAX Burgers.
Sfinks Polska: restauracje SPHINX wracają do Opola
Do sieci SPHINX, zarządzanej przez Sfinks Polska, dołączyła kolejna restauracja franczyzowa. Jest nią lokal w tzw. Domku Lodowym, zabytkowym budynku w centrum Opola. Drugi opolski SPHINX zostanie otwarty na wiosnę w parku handlowym Ozimska.
Carrefour zakończył drugą rozbudowę Sonata Parku
Już działa nowa część Sonata Park Sochaczew. Właściciel i inwestor obiektu, którym jest Carrefour Polska oddaje do użytku ponad 4000 m2 dodatkowego GLA, na których pojawiają się sklepy takich marek jak: CCC, Half Price, 4F i Diverse.
[RAPORT] JLL, Trei: rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach.
Santander: większość Polaków wielokrotnie zwraca produkty kupione przez internet
58 proc. Polaków kupujących online zdarzyło się zwrócić produkt zamówiony w internecie więcej niż raz – wynika z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023”.
MediaMarktSaturn wzmacnia zespół zarządzający
W grudniu do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączyły aż 3 nowe osoby na stanowiskach kierowniczych w obszarach: PR & Sustainability, IT oraz w Dziale Zakupów i operacji handlowych marki.
[BADANIE] UCE RESEARCH: przed świętami poprawa nastrojów konsumenckich
Nastroje konsumentów idą w górę. Obecnie ponad 73% konsumentów zapewnia, że zaciska pasa przed Bożym Narodzeniem. Rok temu dotyczyło to 81%. Wówczas 11% rodaków nie ograniczało się, a teraz już 18% nie oszczędza.
LPP: znacząca poprawa marży brutto, stabilna dynamika sprzedaży i dwucyfrowy wzrost powierzchni
W trzecim kwartale br. obrotowego, mimo widocznego spowolnienia na rynku odzieżowym, przychody Grupy LPP przekroczyły 4,3 mld zł, zapewniając spółce wzrost sprzedaży za 9 miesięcy br. na poziomie +7% r/r.
Stabilny wzrost, nowe rozwiązania, wyjątkowi ambasadorzy– LANCERTO podsumowuje rok 2023
LANCERTO, obchodzące w tym roku swoje 15-lecie istnienia, z dumą spogląda wstecz na minione dwanaście miesięcy. Rytm 2023 roku wyznaczyły nowe współprace, kultowa kolekcja, innowacyjne wdrożenia i nagrody branżowe.
[WYWIAD] Mariusz Serafin, Próchnik: wiemy, jak przyciągnąć młodszych konsumentów
Certyfikacja NFT jest kluczowym elementem angażowania młodszych konsumentów, symbolizującym innowacyjność i nowoczesność marki - mówi w rozmowie z Retailnet Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce w spółce G8 S.A.
Invesco Real Estate: Galeria Kazimierz wypełniona świątecznymi atrakcyjnymi
Akcja „Podarki od serca” oraz „Choinka w Prezencie” – to wybrane przykłady grudniowych wydarzeń, które dla swoich gości przygotowała Galeria Kazimierz. W tym magicznym czasie nie brakuje również wielkich promocji.