

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Marka Vision Express świętuje okrągły jubileusz. Od trzech dekad oferuje Polakom dostęp do profesjonalnych badań wzroku oraz szerokiej oferty produktowej.
Firma WP Property uzyskała prawomocne pozwolenie na budowę Parku Handlowego Pogodno. Nowa inwestycja powstanie w Szczecinie, w miejscu dawnej fabryki Polmo
Żary są kolejnym miastem na mapie ekspansji sieci Hebe. Najnowszy salon został otwarty w należącej do Hosso Holding, otwartej jesienią ubiegłego roku Galerii Hosso Żary.
Wroclavia ma za sobą udany rok. Łącznie centrum zanotowało aż 17,5 mln wizyt. To wzrost o 1,5 mln w porównaniu z rokiem 2022 oraz o 1,3 mln w odniesieniu do okresu sprzed pandemii (2019 r.)
W 2024 roku sektor nieruchomości handlowych nadal będzie przyciągał inwestorów - pisze Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest.
Sieć Bricomarché wzmacnia swoją pozycję w kolejnym województwie i otwiera 14. sklep na Śląsku. Nowa placówka popularnej sieci supermarketów „dom i ogród” rozpoczęła działalność 21 lutego br.
Zgodnie z zapowiedzią w ubiegłym tygodniu miało miejsce wielkie otwarcie salonu Sunset Suits w Poznaniu, w galerii Posnania. To pierwszy krok w kierunku realizacji planów rozwoju sieci w 2024 r.
Park Handlowy w Knurowie wzbogaca się o sieciowego najemcę. Międzynarodowa sieć handlowa JYSK oferująca produkty do dekoracji i wyposażenia domu zajmie powierzchnię 1.260 mkw.
Przygotowaliśmy nową strategię rozwoju wewnętrznego firmy oraz ekspansji rynkowej - mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. Marketingu, Da Grasso.
Budowa parku handlowego w Krośnie Odrzańskim ma wreszcie ruszyć w tym roku. Od lat planowany park handlowy będzie zlokalizowany przy ulicy Pionierów w Krośnie.
Po 30 miesiącach obecności na austriackim rynku Pepco zdecydowało o zamknięciu swoich sklepów nad Dunajem. Obecnie sieć posiada w Austrii 73 sklepy.
W krakowskiej Bonarce otwarto pierwszy salon "Nike Rise" w Polsce. Sklep o powierzchni 1000 mkw. łączy świat sportu z cyfrowymi doświadczeniami i usługami.