komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Firma Ingka Centres, zarządzająca popularnymi obiektami handlowo-rozrywkowymi, zaprezentowała zeszłoroczne wyniki biznesowe. Polskie centra handlowe zanotowały prawie 12% wzrost obrotów najemców
Outlet Lublin może się pochwalić świetnym wynikiem odwiedzalności za styczeń 2024 roku. W minionym miesiącu galerię odwiedziło o 11 proc. więcej klientów niż przed rokiem.
Nowo otwarta drogeria będzie już drugim sklepem dm w mieście, siódmym w województwie małopolskim i dwudziestym trzecim w Polsce. W tym roku sieć chche podwoić liczbę sklepów w Polsce.
Z informacji, do których dotarł serwis agencyjny MondayNews, wynika, że Koalicja Obywatelska zniesie zakaz handlu w niedziele ale nie wiadomo od kiedy.
Sinsay to najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP. Zadebiutowała na rynku 1 marca 2013 roku, otwierając swoje pierwsze sklepy w Polsce. 19 lutego nowy sklep ruszy w Galerii Wisła.
14 nowych marek, otwarcie światowego brandu, zielona inwestycja, a wreszcie wielki miejski jubileusz – to najważniejsze wydarzenia minionego roku dla Manufaktury w Łodzi.
Galeria „Nowy Świat” to centrum handlowo-usługowe w zachodniej części Rzeszowa, które od 14 lat cieszy się uznaniem klientów. Galeria zapewniające doskonałe warunki do prowadzenia biznesu.
Grupa Fortis w 2023 roku zakończyła budowę i komercjalizację dwóch parków handlowych z czego obiekt w Ciechocinku został już sprzedany, a park handlowy w Łowiczu jest w trakcie sprzedaży.
Ruszyła kampania reklamowa promująca Ogrody Ulricha należące do Wola Parku, który jest w portfelu Ingka Centres. Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Jestem na miejscu”
P.A. NOVA poinformowała, że ma umowę z Kauflandem na budowę marketu wraz z parkingiem i infrastrukturą towarzyszącą. Prace mają być zakończone w listopadzie tego roku.
W odpowiedzi na wymagania rynku i zmieniające się oczekiwania współczesnych pracodawców marka LANCERTO rozszerza ofertę Business-to-Business.
W połowie lutego tego roku sieć MediaMarkt uruchomiła aplikację mobilną. To kolejny krok w ramach rozwoju opartego na strategii omnichannel.