komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Apsys, Manufaktura: Centra handlowe muszą proponować coś więcej niż tylko zakupy
"Kluczowy w skutecznym konkurowaniu z e-commerce jest kompleksowy i utrzymany na wysokim poziomie customer experience" – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

SAVICKI i Maciej Zień – polskie marki luksusowe łączą siły
Polska luksusowa marka jubilerska SAVICKI i ikona mody Maciej Zień ogłaszają rozpoczęcie współpracy. Marki będą realizowały wspólne kunsztowne projekty, aby tradycja, wspólne wartości i najwyższa jakość połączyła świat mody i biżuterii.

Rex Concepts: Popeyes otwiera kolejną restaurację w Warszawie
14 grudnia w Blue City rozlegną się pierwsze dźwięki bass brandu. Muzyka na żywo będzie towarzyszyć otwarciu kolejnej, trzeciej już restauracji Popeyes w Warszawie. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.

Le Collet z nowootwartym butikiem w Gdańsku
Modowa marka Le Collet, założona przez aktorkę i influencerkę Maję Bohosiewicz w miniony weekend otworzyła kolejny butik stacjonarny. Sklep w Gdańsku jest drugim pod szyldem tej marki w Polsce. To bardzo ważny krok w ekspansji firmy.

Pepco Group: Dealz świętuje otwarcie 300. sklepu w Polsce
Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce. Uruchomienie jubileuszowej placówki realizuje plany rozwoju sieci założone na ten rok, stanowiąc wyraźny sygnał dynamiki rozwoju i zaangażowania Dealz.

[WYWIAD] Lars Callebro, Taco Bar: Naszym priorytetem jest stopniowy, stabilny wzrost
W Taco Bar, naszym priorytetem jest stopniowy, stabilny i trwały wzrost ponad natychmiastowym zyskiem. Inwestujemy w wizję długoterminową - mówi w rozmowie z Retailnet Lars Callebro, CEO Taco Bar.

Apsys: OCHNIK powiększa swoją przestrzeń w Manufakturze
OCHNIK w zarządzanej przez Apsys Manufakturze w Łodzi świętuje ponowne otwarcie po udanej metamorfozie. Marka powiększyła sklep i wprowadziła nowy koncept, który ma zapewnić klientom jeszcze wygodniejsze i satysfakcjonujące zakupy.

Wittchen uruchomił pierwszy salon w Rumunii
Grupa Wittchen otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Rumunii, w jednej z najbardziej prestiżowych galerii handlowych w Bukareszcie „ParkLake Shopping Center”. To umocni pozycję Grupy Wittchen w Europie Środkowo-Wschodniej.

CBRE: Polska wyprzedza Europę pod względem tempa rozwoju e-commerce
Pandemia przyspieszyła rozwój zakupów online w całej Europie, choć nie wszędzie ten wzrost się utrzymał. Na tle innych krajów wyróżnia się Polska, w której cały czas mamy do czynienia z szybkim rozwojem e-commerce – wynika z raportu CBRE.

Neinver: Ruszył sezon świątecznych zakupów w outletach FACTORY
Należące do Neinver outlety FACTORY rozpoczęły sezon świątecznych zakupów. Obok wyjątkowych dekoracji, wspólnych aktywności mikołajkowych dla dzieci i dorosłych, zaplanowano też akcje wsparcia dla zwierząt.

Cromwell: Sinsay w nowej odsłonie już działa w CH Korona
5 grudnia 2023 roku w CH Korona we Wrocławiu nastąpiło otwarcie nowego, większego salonu popularnej marki z rodziny LPP – Sinsay! Mieszkańcy Wrocławia i okolic mogą teraz robić zakupy w jeszcze większym lokalu, z bogatszym asortymentem.

Nhood: Centrum Handlowe Auchan Bielany z marką Verona Jewellery
Do grona najemców zarządzanego przez Nhood dolnośląskiego Centrum Handlowego Auchan Bielany dołączyła marka biżuteryjna Verona Jewellery. Od 30 listopada w salonie o powierzchni blisko 50 mkw. klienci mogą znaleźć bogatą ofertę biżuterii.