

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wystartowała ogólnopolska akcja dobroczynna na rzecz 30 fundacji i stowarzyszeń non-profit, w ramach której mikrodatki przekazane przez klientów stacjonarnych sklepów Auchan zostaną połączone ze zbiórkami na stronie Pomagam.pl.
CH Focus Park jako jedyne centrum handlowe w Rybniku wprowadziło kolejne udogodnienie dla klientów – karty podarunkowe. To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów oraz element wsparcia sprzedaży w sklepach i punktach usługowych najemców.
Od 1 stycznia br. przedsiębiorcy, którzy organizują obniżki, muszą informować o najniższej cenie z 30 dni poprzedzających promocję. I od tej właśnie ceny muszą obliczać ewentualne korzyści, np. „oszczędzasz 50 zł” czy „-20%”.
Staramy się wyprzedzać rynek, przewidywać jego posunięcia i mieć na nie gotową odpowiedź - mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping
Pińczów, Łęczna, Żagań, Brzeziny, Ropczyce, Poznań, Łódź i Morąg to miasta, w których Genesis Property przygotowuje nieruchomości handlowe. Ich oddanie do użytku przewidziane jest na przestrzeni kolejnych 24 miesięcy.
NEINVER zapowiada drugą edycję największego wieczoru rabatów w Polsce. Jungle Night odbędzie się 11 maja i potrwa zaledwie pięć godzin, podczas których kolekcje dostępne w centrach FACTORY będzie można kupić z dodatkowymi, 30-procentowymi obniżkami od cen.
Bookcrossing czyli strefa wymiany przeczytanych książek oraz przestrzeń relaksu – tak można określić nowo zaaranżowane miejsce na mapie Designer Outlet Sosnowiec. Znajdują się tu wygodne książki z których klienci centrum mogą nieodpłatnie korzystać.
Octavian Preda stanowisko V-ce CEO ALDI w Polsce objął 1 maja 2023. Preda będzie wspierał Prezesa Zarządu Wojciecha Łubieńskiego oraz Dyrektorów Obszarów w rozwoju i dalszej ekspansji sieci ALDI na polskim rynku.
Wszystkie pięć obiektów, które do tej pory zrealizowaliśmy i które realizujemy w tym roku, są dominującymi i pierwszymi tego typu obiektami handlowymi w swoich lokalizacjach i powiatach - mówi Mateusz Świętochowski, dyrektor operacyjny, Refield
Woolworth, jedna z najszybciej rozwijających się sieci domów towarowych w Niemczech,
8 maja otworzy swój pierwszy sklep w Polsce. Jako pierwsi z szerokiej oferty marki skorzystają mieszkańcy Krakowa i okolic, którzy odwiedzą centrum handlowe Atut.
W I kwartale 2023 r. przychody Dino Polska były o 43,8% wyższe niż w I kw. 2022 r. Na koniec marca sieć Dino liczyła 2 210 marketów, o 54 więcej niż kwartał wcześniej i o 330 marketów więcej niż na koniec marca 2022 r.
Ostatnie miesiące to seria regularnych, choć nieznacznych wahań w nastrojach polskich nabywców. Główny wskaźnik barometru wciąż utrzymuje się jednak na dwucyfrowym minusie. Najnowsze badanie GfK wskazuje, że w przyszłość wciąż patrzymy z dużą ostrożnością.