

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Kiedyś proces leasingowy był znacznie krótszy. Obecnie wiele czynników wpływa na tempo podpisania umowy najmu. Często zdarza się, że analizy i wnioski trwają dłużej, a sytuacja nagle się zmienia - mówi Marcin Matysiak, Nhood Polska
Z początkiem marca 2023 roku firma G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) zyskała nowego Retail Directora. To Szymon Mińczuk, który swoje blisko 20-letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych.
Spółka Benefit Systems sfinalizowała umowę nabycia 6 klubów sieci Saturn Fitness, zwiększając tym samym liczbę własnych klubów fitness w Polsce do 192 obiektów. Wartość transakcji to 27,6 mln złotych.
Food Fyrtel – nowoczesna strefa gastronomiczna zaaranżowana w formie food hallu rozwija się. W najbliższą sobotę, 15 kwietnia otwarta zostanie jego nowa część, czyli Scena Food Fyrtla - przestrzeń dedykowana specjalnym wydarzeniom.
Dobry początek roku dla Grupy CDRL. Właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w pierwszym kwartale 2023 r. wygenerował 71,4 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 8 proc. więcej niż w pierwszych trzech miesiącach ubiegłego roku.
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, zaprezentowała nowy koncept wizualny swoich sklepów. Zmiany obejmują między innymi nowy branding, nawigację i komunikację w sklepach, a także nowe linie produktowe.
Otwarcie sklepu Action to ważny moment dla Galerii Kazimierz, który jest efektem sukcesywnego powiększania naszej oferty handlowej. Chcemy być miejscem pożądanym przez naszych klientów – mówi Beata Jankowska, Dyrektor Galerii Kazimierz.
Oświetlenie zużywa największą część energii elektrycznej w sklepach, dlatego właściwy jego dobór jest niezwykle istotny dla obniżenia kosztów operacyjnych - mówi Agata Iwańska, Commercial Leader CEE Retail & Hospitality Segment w Signify Poland
18 kwietnia 2023 r. na rynku akcji zagranicznych GPW – GlobalConnect – zadebiutują akcje Jeronimo Martins, właściciela marki sieci Biedronka oraz Inditex, właściciela znanych marek odzieżowych: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho.
L’Osteria wchodzi na polski rynek. Otwarcie pierwszej restauracji jest planowane na lato 2023 roku w Warszawie. Marka przewiduje dynamiczny rozwój na polskim rynku i planuje otworzyć dziesięć lokali w ciągu 5 najbliższych lat.
Inflacja napędzająca wzrost cen i jej rekordowy wynik w lutym bieżącego roku (18,4%) nie wzbudzały pozytywnych nastrojów wśród uczestników rynku handlowego. Mimo to, w I kw. 2023 r. oddano do użytku ponad 81,4 tys. mkw.
Grupa Żabka dąży do tego, aby zapewnić klientom wygodny dostęp do najwyższej jakości produktów w każdym możliwym miejscu, dlatego rozwija projekt autonomicznych sklepów i otwiera pierwszą taką placówkę w szpitalu.