

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Glovo przeprowadziło badanie, z którego wynika, że restauratorzy z niepokojem obserwują coraz trudniejszą sytuację na rynku. Właściciele małych i średnich restauracji szukają rozwiązań, które pozwolą im dotrzeć do nowych klientów i zapewnią dodatkowe źródła przychodu. Ich zdaniem, kluczem do sukcesu może być personalizacja oferty. Glovo…
Firmy będą wydawać na robotykę i automatyzację coraz więcej. Także sklepy detaliczne. Według raportu McKinsey Global Industrial Robotics Survey 2022, dla wielu przedsiębiorstw nakłady na systemy informatyczne i urządzenia automatyzujące procesy będą stanowić nawet 1/4 wydatków kapitałowych w ciągu najbliższych…
Po raz kolejny Avenida Poznań okaże swoje wsparcie podczas Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. Solidarność w tej słusznej sprawie można będzie zobaczyć gołym okiem, ponieważ część fasady centrum handlowego zaświeci się na różowy kolor, który jest bezpośrednio związany z profilaktyką…
Rosnąca inflacja i wzrost kosztów wpływają na decyzje zakupowe konsumentów, którzy poszukują towarów wysokiej jakości w przystępnych cenach. Libero Katowice wychodzi naprzeciw tym potrzebom i już niebawem w galerii otwarty zostanie pierwszy w okolicy, 900-metrowy sklep popularnej marki Action. W przestronnym salonie na południu…
Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, w IV kwartale 2022 r. wygenerowała 78,8 mln zł przychodów w spółce CDRL S.A. Jest to o 11 proc. więcej w analogicznym okresie ubiegłego roku. W całym 2022 roku wpływy ze sprzedaży w spółce CDRL S.A wyniosły 297,4…
Mamy duże oczekiwania co do wyników spółki na rynku. W związku z tym inwestujemy mocno w nowe otwarcia, komunikację marketingową oraz budowanie wizerunku marki – mówi w rozmowie z retailnet.pl/SCF News Jan Skowron, Country Manager PL/EE/LT Takko Fashion. Jak podsumuje Pan miniony rok dla…
Nowe Bielawy nie zwalniają tempa i w 2023 rok wchodzą z nowym najemcą. W Toruńskim centrum handlowym zadebiutowało właśnie biuro podróży TUI. Pojawienie się popularnej sieci jest kolejnym elementem rozwoju oferty obiektu w segmencie usługowym. – Nieustannie pracujemy nad tym, aby oferta…
Grupa Żabka na zaproszenie firmy Microsoft bierze udział w konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku – największej na świecie imprezie wystawienniczej dla firm z branży handlu detalicznego. Żabka Nano – koncept sklepu autonomicznego, który od ponad półtora roku rozwijany…
Na wniosek Prezesa UOKiK Inspekcja Handlowa rozpocznie kontrole w sześciu sieciach handlowych. Są to: Biedronka, Dino, Kaufland, Lidl, Netto i Żabka. Do ok. 40 firm zostały wysłane wystąpienia w sprawie możliwych nieprawidłowości. W komunikacie Urzędu podano, że UOKiK sprawdził ok. 40 stron internetowych…
Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum. Westfield…
„Eko od dziecka” to autorski program edukacyjny sieci Kaufland Polska. Jego celem jest szerzenie wiedzy wśród najmłodszych w temacie ochrony środowiska. Druga edycja programu poświęcona była marnowaniu żywności. Ponad 600 uczniów poznało zasady świadomego wykorzystywania produktów spożywczych, a pięcioro…
O tym, w jaki sposób praca w odosobnieniu zagraża młodym profesjonalistom, które decyzje najemców mogą dawać jedynie iluzoryczne oszczędności, dlaczego 2022 – to był jednak dobry rok oraz co w najbliższych miesiącach będzie kołem zamachowym dla rozwoju magazynów – mówi Piotr Kaszyński,…