komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LPP i Sustainable Fashion Institute w pilotażowym projekcie na rzecz mody cyrkularnej
LPP podjęła współpracę z Sustainable Fashion Institute (SFI), polską platformą wspierającą marki w budowaniu zrównoważonej przyszłości branży odzieżowej. Chodzi o przetworzenia materiałów wielogatunkowych, umożliwiając ich ponowne wykorzystanie.
4F głównym sponsorem najważniejszej imprezy narciarskiej roku – Mistrzostw Świata w Courchevel-Meribel
6 lutego rozpoczęły się Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim. Tegoroczna edycja rozgrywać się będzie na francuskich stokach Courchevel-Meribel. Głównym Sponsorem najważniejszej narciarskiej imprezy roku jest marka 4F.
[ANALIZA] W 2022 roku średnia liczba wizyt w sklepach wzrosła rdr. o jedną piątą
W ub.r. średnia liczba wizyt statystycznego konsumenta w czołowych formatach handlowych na rynku zwiększyła się rdr. o 21,4%. Największy skok zanotowały supermarkety – o 29,4%. Za nimi są dyskonty oraz hipermarkety – odpowiednio 16,7% i 12,5%.
Beatrice Bouchet, B&B HOTELS: Szukamy nieruchomości pod kątem otwarć naszych hoteli
Szukamy inwestorów – właścicieli nieruchomości, skłonnych dostosować obiekt do wymagań naszej sieci, a następnie nam go udostępnić na okres przynajmniej 10 lat. – mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B HOTELS Polska
[WYWIAD] Magdalena Frątczak, CBRE: Na dojrzałym rynku nie ma i nie będzie spektakularnych zmian
Możemy się spodziewać uzupełniania i przenikania się formatów handlowych, które powstały na naszym bardzo dojrzałym rynku handlowym - mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Frątczak, Head of Retail, CBRE.
Duńska moda wkracza do Libero Katowice – nowy sklep marki ONLY
Libero nie zwalnia tempa i stale poszerza swoją ofertę zakupową. Listę sklepów już niebawem wzbogaci duńska marka ONLY, specjalizująca się w stylizacjach dla kobiet. Otwarcie nowego salonu zaplanowane jest na marzec.
Tchibo kontynuuje rozwój. Nowy sklep w formacie pop-up już działa na warszawskim Bemowie
Z początkiem lutego w Galerii Bemowo został otwarty sklep Tchibo, znany nie tylko z najlepszej jakości kaw pochodzących z plantacji na całym świecie, ale także z szerokiego asortymentu produktów i akcesoriów dla domu i całej rodziny.
Grupa kapitałowa IMMOBILE po przejęciu Quiosque nadal rozwija sektor modowy
Dwa lata po dużym przejęciu PBH S.A. i pozostałych spółek związanych z marką modową Quiosque, portfolio tego segmentu działalności Grupy Kapitałowej IMMOBILE wzbogaci MaraSimSim.
To polska marka, która wywodzi się z Gdańska i zajmuje produkcją biżuterii.
Już ponad miliard złotych obrotu z kartą PAYBACK w sklepach online!
Program PAYBACK przekroczył magiczną barierę 1 miliarda złotych obrotu z kartą PAYBACK w partnerskich sklepach online. Wszystkich sklepów internetowych współpracujących z tym największym w Polsce multipartnerskim programem lojalnościowym jest już ponad 350.
Walentynkowe prezenty za zakupy – romantyczne i ekologiczne Walentynki w NoVa Park
Miłosne, ekologiczne breloczki i pachnące kule do kąpieli – już 10 i 11 lutego w NoVa Park będzie można wziąć udział w kreatywnych warsztatach i stworzyć niepowtarzalny upominek dla bliskiej osoby. Nie zabraknie również słodkich eko-prezentów
Średnia wartość koszyka zakupowego w 13 największych sieciach handlowych w Polsce wzrosła o 12,5%
Takie są wnioski z najnowszego raportu autorstwa ASM Sales Force Agency, w którym agencja badała wpływ inflacji na politykę cenową w sieciach handlowych w ubiegłym roku. Podwyżki zaserwowały konsumentom wszystkie z 13 badanych sieci.
W Piotrkowie Trybunalskim trwa budowa parku handlowego o powierzchni 8 tys. m.kw
N-Park w Piotrkowie Trybunalskim będzie znajdował się przy ulicy Sulejowskiej,przy obwodnicy miasta, w pobliżu marketu budowalnego OBI – ta lokalizacja ułatwi więc klientom kompleksowe zakupy w jednym miejscu.