komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Krakowska Galeria Plaza idzie do rozbiórki
Startuje rozbiórka krakowskiej Galerii Plaza, której właścicielem jest spółka deweloperska STRABAG Real Estate.Prace zakończą się w drugim kwartale 2023 roku. Rusza rozbiórka, należącej do STRABAG Real Estate, krakowskiej Galerii Plaza. Prace zostały podzielone na dwa etapy i potrwają około sześciu…

Rozbudowa Galerii Leszno z pozwoleniem na budowę
Nadchodzący rok 2023 zapowiada się okresem dynamicznego rozwoju dla Galerii Leszno. Centrum nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów – w tym roku wprowadziło do swojej oferty brandy nieobecne do tej pory w mieście, jak również na bieżąco wspiera ewolucję konceptów dotychczasowych najemców.…

[WYWIAD] Katarzyna Korpak, Avenida Poznań: obserwujemy duże zainteresowanie Avenidą wśród nowych najemców
Rok 2023 zapowiada się równie intensywnie jak poprzednie lata. Oczywiście nie zwalniamy tempa i będziemy kontynuować naszą strategię, której celem jest nieustanne uatrakcyjnienie oferty dla naszych klientów, a także polepszenie warunków prowadzenia działalności dla najemców. Ponieważ obserwujemy na rynku duże…

Sieć Salonów Agata świętuje 70. urodziny
70 lat istnienia, 33 salony w całej Polsce i wybór dla każdego spośród setek producentów z Polski i zagranicy — tak prezentuje się dzisiaj wizerunek marki Agata. To jeden z największych i najbardziej rozpoznawalnych dystrybutorów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w kraju. Firma z okazji jubileuszu 70-lecia…

Dino Polska z rekordową liczbą klientów
W III kwartale 2022 r. przychody Dino Polska były o 54% wyższe niż w III kw. 2021 r. Na koniec września sieć Dino liczyła 2 069 marketów, o 94 więcej niż kwartał wcześniej i o 363 markety więcej niż na koniec września 2021 r. Dogodne lokalizacje sklepów oraz atrakcyjne ceny produktów…

[BADANIE] GFK: Klienci wciąż w kiepskich nastrojach
Stabilizacja, którą widać w badaniu nastrojów polskich konsumentów realizowanym przez firmę GfK, nie daje powodów do optymizmu. Średnie wyniki wciąż utrzymują się na bardzo niskim poziomie – w historii pomiarów gorzej było wyłącznie na początku pandemii koronawirusa, w marcu 2020 roku. Polacy szykują…

Recman otworzył nowy salon w Grodzisku Mazowieckim
Polska marka odzieży męskiej Recman dynamicznie rozwija sieć sprzedaży. 5 listopada w samym sercu Grodziska Mazowieckiego otworzył kolejny salon. Najnowszy punkt to już 75 salon Recman w Polsce i kolejny kluczowy w regionie Aglomeracji Warszawskiej. Jego powierzchnia wynosi 64 metry…

Projekty modowe laureatów konkursu Responsible Fashion Awards w witrynach Reserved
Najlepsze projekty laureatów tegorocznej edycji konkursu Responsible Fashion Awards pojawiły się w witrynach salonów Reserved w Gdańsku, Warszawie, Łodzi, Krakowie i Londynie. W ten sposób LPP postanowiło uhonorować proetyczne i proekologiczne działania młodego pokolenia projektantów, które zdaniem polskiej firmy odzieżowej…

HalfPrice wspiera ruch Zero Waste
Każdy z nas co jakiś czas porządkuje szafy w domu i każdy z nas zastanawia się co zrobić z rzeczami, których już nie potrzebujemy. Obecnie znów przyszedł taki moment – koniec lata i powrót do szkoły czy biura. Teraz, chcąc uzupełnić szafę o nowe elementy jesiennej garderoby, nie musimy…

Scallier: Ruszyła budowa Parku Handlowego w Mosnita
Nowy park handlowy o powierzchni ponad 8500 mkw. (GLA) powstaje w miejscowości Mosnita. Swoim bezpośrednim zasięgiem będzie obejmował obszar, na którym mieszka ponad 320 000 osób. Zakończenie budowy nowego obiektu handlowego planowane jest na trzeci kwartał 2023 roku. Do tej pory w realizowanym…

Rituals: Trzy nowe sklepy jeszcze w listopadzie
We wrześniu marka Rituals Cosmetics świętowała otwarcie swojego 1000. sklepu na świecie. Tego samego dnia miało również miejsce otwarcie 3. sklepu marki w Poznaniu. Jednak to nie koniec ekspansji Rituals na ten rok, gdyż w listopadzie marka pojawi się aż w trzech nowych lokalizacjach –…

Nowa Górna wzmacnia swoją ofertę o silną markę regionalną
Oferta centrum handlowego Nowa Górna zyskała właśnie piekarnio-cukiernię. To regionalna marka, która słynie z wysokiej jakości wypieków. Więcej pieczywa i słodkości w ofercie Nowej Górnej. Centrum handlowe umacnia swoją ofertę spożywczą, sięgając przy tym po popularną markę rzemieślniczą. W obiekcie właśnie zadebiutowała…