[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wojas rozbudowuje sieć salonów w nowym koncepcie. Najnowszy sklep został otwarty w nowej lokalizacji w Cuprum Arena w Lubinie. Klienci znajdą teraz skórzane obuwie i galanterię klienci na poziomie 1.
BLIK właśnie skończył dziesięć lat. W ciągu tej dekady użytkownicy wykonali 7 mld transakcji, a ich łączna wartość zbliżyła się do biliona złotych. Liczba transakcji w ub.r. wyniosła ponad 2,4 mld.
Według wyników raportu, ponad 42% respondentów traktuje centra handlowe jako przestrzenie gastronomiczne, a 35% jako miejsca rozrywki. Dla 1/3 badanych są one także miejscem spotkań towarzyskich.
CCC zapowiada zmiany w swoim koncepcie eObuwie. Nowe plany zakładają wejście do mniejszych miejscowości, powyżej 60-70 tys. mieszkańców oraz posiadanie 208 sklepów stacjonarnych do końca 2027 r.
Strategia niskich, równych cen, a także budowanie zaufania wśród klientów przynosi efekty. Widoczne jest to w wynikach Lidl Polska, który w IV kw. ub.r. osiągnął ponad 7-proc. wzrost obrotu like4like.
Giacomo Conti kontynuuje strategię optymalizacji i ekspansji sieci salonów. Właściciele marki koncentrują się na efektywności działań wewnętrznych oraz dostosowywaniu oferty do potrzeb klientów.
Zbliża się wiosenna edycja targów SCF 2025 Spring, które odbędą się na w dniach 8-9 kwietnia w Warszawie. Do 16 wzrosła liczba przedstawicieli marki LPP.
Klienci Centrum Handlowego M1 w Czeladzi ponownie mogą robić zakupy w odnowionym salonie WITTCHEN. Salon o powierzchni 119 mkw. został całkowicie odmieniony i zgodny jest z nowym konceptem firmy.
Kaufland nieustannie rozwija sieć placówek. Wkrótce klienci będą mogli zrobić zakupy w marketach w Kozienicach (ok. 2000 mkw. powierzchni) i Warszawie (ponad 2500 mkw. powierzchni sprzedaży).
Cena, jakość i trwałość ubrań – to główne czynniki zakupowe, którymi kierują się Polacy. Najlepiej rozpoznawane i najchętniej wybierane marki to z kolei m.in. Sinsay, H&M, 4F czy Reserved.
Triumph wyprowadza Cyfrowe Paszporty Produktów. To innowacyjne rozwiązanie, dostępne jest w salonach za pomocą skanowalnego kodu QR oraz linku do platformy e-commerce.
Firma GTC wynajęła 93 000 mkw. w sektorze komercyjnym. Obroty generowane przez najemców w centrach handlowych z portfolio firmy wzrosły o 13% rok do roku, a liczba odwiedzających przekroczyła 13 mln.