[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zgodnie z harmonogramem postępuję budowa II etapu Swojej Olimpii z portfolio Womak Holding. W ramach rozbudowy kompleksu Swoja Olimpia do grona najemców dołączają kolejne renomowane marki.
Acteeum wchodzi w 2025 rok z kolejną pulą nowych projektów. W trakcie realizacji jest 5 parków handlowych o łącznej powierzchni pond 100,000 mkw. GLA.
Globalworth, właściciel i zarządca Supersamu w Katowicach, przedłużył umowę najmu z Benefit Systems S.A. Obecna umowa została przedłużona o 5 lat i dotyczy klubu fitness Fabryka Formy.
W I kwartale 2024/2025 Grupa DOUGLAS wygenerowała sprzedaż na poziomie 1 646,4 mln EUR. W tym okresie zostało otwartych 21 nowych sklepów i liczba placówek przekroczyła 1 900.
W 2024 roku rynek handlowy w Polsce osiągnął rekordową dynamikę, notując najlepszy wynik od 2015 roku. Wpływa na to mocna pozycja zmieniających się parków handlowych.
Marka Rituals kontynuuje ekspansje na mapie Polski. 12 lutego otworzyła salon w Porcie Łodź. Klienci mogą zrobić zakupy w sklepie na poziomie zero, obok sklepu H&M i jubilera Domańscy.
14 lutego w Parku Handlowym M Park otwarty zostanie pierwszy w Mrągowie salon sieci RTV Euro AGD. Jest to 344 punkt sieci w Polsce. Sala sprzedaży lokalu będzie mieć powierzchnię 450 mkw.
W centrum Galaxy po remoncie został otwarty salon Sephora. Modernizacja sklepu pozwoliła na poszerzenie oferty produktowej. Klienci znajdą salon Sephora na poziomie 1.
Aż 73% Polaków uznaje funkcjonowanie parkingu za element determinujący wybór galerii handlowej. Klienci zwracają uwagę m.in. na możliwość bezpłatnego postoju przynajmniej przez 2h.
W ub.r. Nexterio przejęło sieć 7 sklepów od Grupy Stark Deutschland i po rebrandingu sklepy rozpoczęły działalność już pod logo Nexterio Outlet. Sieć sklepów w Niemczech liczy już 8 punktów.
Od 14 lutego można będzie odwiedzić największy park rozrywki pod dachem w Europie. Na 20 000 mkw. na odwiedzających czeka gigantyczny park trampolin, mini miasto dla najmłodszych i wiele więcej.
Pierwszy kw. br. przyniesie niemałe zmiany w ofercie Manufaktury. Do portfolio kompleksu dołączą nie tylko znane brandy, takie jak Sportofino – największe nowości pojawią się w ofercie rozrywkowej.