komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Żabka z 500 autami hybrydowymi
Żabka kontynuuje działania mające na celu ochronę środowiska i zmniejszenie swojego śladu węglowego i zasila swoją flotę pracowniczą 500 autami hybrydowymi. Pierwsze egzemplarze są już użytkowane przez Żabkę, a kolejne dołączą do jej floty do końca 2022 roku. Pojazdy dostarcza Toyota. – Konsekwentnie…
Forum Koszalin ma pierwszy TK Maxx mieście
Do grona najemców Forum Koszalin dołączył właśnie TK Maxx, sieć sklepów z szerokim wyborem m.in. ubrań, butów, akcesoriów czy produktów dla domu znanych, światowych marek w atrakcyjnych cenach. To pierwsza lokalizacja marki nie tylko w mieście, ale też w regionie. Forum Koszalin wkroczyło w ostatni kwartał tego…
[WYWIAD] Grzegorz Kaprzyk, Maxi Zoo Polska: Bacznie przyglądamy się mniejszym rynkom
W kolejnych latach nadal będziemy otwierać nowe sklepy w całej Polsce, skutecznie realizując założoną strategię ekspansji. W przyszłości planujemy też nowe formaty sklepów, a także wprowadzenie w nich usług dodatkowych, np. weterynarz lub salon kosmetyczny dla zwierząt – mówi w rozmowie z Retailnet/SCF…
103 projekty nominowane w XIII edycji PRCH Retail Awards
XIII edycja konkursu PRCH Retail Awards charakteryzuje się nie tylko rekordową liczbą zgłoszeń, ale również ich bardzo wysokim poziomem merytorycznym. Po dwóch miesiącach pracy grono ekspertów jury oceniających zgłoszone aplikacje nominowało aż 103 projekty do ostatecznej rywalizacji o złote i srebrne statuetki PRCH…
New retail w Polsce tworzą parki handlowe
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się…
Sinsay wzmacnia ofertę Parku Handlowego Eden
Marka modowa Sinsay, należąca do odzieżowej grupy handlowej LPP, będzie teraz inspirować gości Parku Handlowego Eden w Zgorzelcu. Umowa najmu z siecią handlową została podpisana na okres pięciu lat. Nowy sklep Sinsay zajmie ok. 1 140 mkw. i otworzy swoje…
Pepco: Modernizacja 1,8 tys. sklepów do końca 2023
Pepco zaprezentowało nowy koncept wizualny i aranżację swoich sklepów oraz poszerzoną ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje w zmienionej wersji można odwiedzić już m.in. we Wrocławiu i w Warszawie oraz wszędzie tam, gdzie otwierane są nowe sklepy sieci. Zmiany obejmują nowy branding, nawigację i komunikację w sklepie…
Savills uruchamia w Polsce dział doradztwa strategicznego
Savills rozszerza ofertę usług dla inwestorów, deweloperów i właścicieli nieruchomości w Polsce o dział doradztwa strategicznego. Fundament nowej linii biznesowej stworzą Krzysztof Sakierski i Kamila Pereta-Krawczyk, którzy dołączyli do Savills z początkiem października. Szersza perspektywa i nieszablonowe rozwiązania „Nowe wyzwania na rynku nieruchomości komercyjnych…
LANCERTO gotowe na zakupy klientów zagranicznych
LANCERTO rozwija się z myślą o klientach zagranicznych. Polska marka odzieży premium uruchomiła anglojęzyczną wersję serwisu internetowego. E-commerce to mocna strona LANCERTO. Wprowadzenie angielskiej wersji serwisu internetowego to kolejny krok w rozwoju marki w sieci. W lecie tego roku strona przeszła gruntowną…
Dealz planuje podwojenie liczby sklepów w Polsce
Sieć Dealz, będąca częścią PEPCO GROUP, właściciela m.in marek Pepco w Europie i Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła plany podwojenia liczby swoich sklepów w Polsce – do poziomu około 340 do końca 2023 roku. Rozwój Dealz, który zakończył ostatni kwartał ze 170 sklepami…
ZPPHiU i PSNPH: Najlepsze Praktyki w umowach najmu według najemców
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) oraz Polskie Stowarzyszenie Najemców Powierzchni Handlowych (PSNPH) podczas Pierwszego Kongresu ZPPHiU oraz PSNPH przedyskutowały najistotniejsze kwestie poruszane przez Kodeks Najlepszych Praktyk w umowach najmu według najemców. Przygotowany przez PSNPH Kodeks, uaktualniający dokument powstały w 2011…
[WYWIAD] Marcin Mordak, Komputronik: Płatność spojrzeniem to najbardziej zaawansowany system płatności
Nową usługę wdrożyliśmy na razie pilotażowo w naszych wrocławskich sklepach tj. w centrum handlowym Korona i w CH Magnolia Park. Jeżeli zbierzemy pozytywny feedback od naszych klientów i od sprzedawców, to zapewne będziemy dalej rozwijali tę metodę płatności w naszej sieci. Natomiast jeśli chodzi o sieci detaliczne, to według…