Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Jeszcze więcej atrakcji w parku rozrywki Mandoria

Park rozrywki Mandoria powiększył się o nową strefę. Teraz Goście Miasta Przygód mogą bawić się na aż 25 familijnych atrakcjach, które łącznie zajmują powierzchnię aż czterech boisk piłkarskich – a wszystko to pod dachem, czynne cały rok. Największą nowością otwartej strefy jest…

AmRest ma najwyższe w historii przychody kwartalne

Najwyższe w historii skonsolidowane przychody kwartalne na poziomie 606 mln Euro w drugim kwartale 2022 roku, co stanowi wzrost o 30,4 % rok do roku. Przychody za pierwszą połowę roku wyniosły 1,113 mln Euro, o 31,8% więcej niż w porównywalnym okresie z roku ubiegłego.   …

Już działa największy magazyn Fulfillment Center dla Grupy LPP

Nowootwarte Fulfillment Center w Pruszczu Gdańskim docelowo wygeneruje na Pomorzu nawet do 2 tys. nowych miejsc pracy. Obiekt dostarczony przez Panattoni – lidera rynku nieruchomości przemysłowych w Europie – będzie dedykowany obsłudze e-commerce i jest obecnie największym tego typu magazynem w sieci…

Kaufland wprowadza usługę samodzielnego skanowania produktów

Jak wynika z badań, już 88% Polaków jest zainteresowanych robieniem zakupów w sklepach bezobsługowych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, Kaufland wprowadza w swoich sklepach nowoczesne rozwiązanie – usługę samodzielnego skanowania produktów za pomocą mobilnego skanera. Celem projektu jest skrócenie czasu,…

Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sieci franczyzowej

Z początkiem września otwarty został 14 sklep franczyzowy Auchan, który znajduje się w Wadowicach. W obiekcie o powierzchni 580 m2 klienci sieci znajdą blisko 10 tys. produktów. Na klientów sklepu Auchan w Wadowicach czeka szeroki wybór produktów świeżych, także tych na wagę, owoców i warzywa, mięsa…

LPP uruchamia zbiórkę odzieży w swoich salonach

LPP we współpracy z Ubrania Do Oddania uruchamia zbiórkę odzieży w salonach swoich marek w całej Polsce. Dzięki zaplanowanej na wrzesień akcji „Szafa pełna dobra” zebrane ubrania i akcesoria trafią do drugiego obiegu. To jednak nie jedyny celm projektu. Akcja łączy w sobie działania na rzecz ochrony…

vistula-witryna

VRG: W sierpniu łączne przychody wzrosły ale w fashion spadły

Skonsolidowane przychody VRG w sierpniu 2022 roku wyniosły 113,1 mln zł, co oznacza wzrost o 5,2 proc. rdr. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 809,3 mln zł i były wyższe rdr o 28 proc. Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym …

CDRL jeszcze mocniej wchodzi w omnichannel

CDRL stawia na rozwój sprzedaży omnichannel i chce docierać do klientów przez sklepy własne, sklepy franczyzowe, punkty partnerskie oraz sklep internetowy i platformy marketplace. W tradycyjnym kanale sprzedaży firma koncentruje się na rozwoju na Bałkanach.  Grupa CDRL notuje bardzo dobre wyniki operacyjne. Dane finansowe…

Glovo i Carrefour z asortymentem na niespotykaną dotychczas skalę

Użytkownicy Glovo uzyskają dostęp do ponad 8500 różnych produktów z oferty Carrefour. To największy wybór artykułów dostępnych w jednym sklepie w Glovo McKinsey przewiduje, że do 2030 roku rynek zakupów żywnościowych online w Polsce może wzrosnąć ponad czterokrotnie. Początkowo zakupy będzie można robić…