

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Piastova, obiekt handlowy Napollo zlokalizowany w Gnieźnie, właśnie poszerza ofertę o kolejną markę modową. Portfolio propozycji zakupowych dla gnieźnian rozszerzy się o Monnari. To kolejna niespodzianka dla klientów tej galerii, która ostatnio wzbogaciła się także o nowe punkty gastronomiczne. Galeria Piastova…
Od zeszłego piątku mieszkańcy Leszna mogą przymierzyć propozycje stylizacji klasycznej mody męskiej w stacjonarnym salonie Sunset Suits w Galerii Leszno. Poszerzył on portfolio marki, stając się czwartym punktem sieci w Polsce. Jest to kolejny krok w kierunku przywrócenia dawnej świetności legendarnego brandu,…
ALDI w Polsce jako pierwszy kraj w Grupie ALDI NORD osiągnął przed wyznaczonym terminem cel w rozwoju bardziej zrównoważonych opakowań w kategorii warzyw i owoców. Już dziś ALDI w Polsce posiada ponad 60% niepakowanych owoców i warzyw w marce własnej. Sieć wyeliminowała także wytłoczki…
Social media zawładnęły naszym światem. Regularnie korzysta z nich prawie 60 proc. całkowitej populacji świata. Ewoluowały na fali rozwoju internetu i stały się miejscem, w którym nie tylko komunikujemy się ze światem, ale również robimy zakupy. Coraz wyraźniej widoczne jest wyodrębnianie się kanału social…
Ubraniomat – automatyczne urządzenie, w którym każdy może zostawić używane ubrania – stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. Ubraniomat jest częścią strategii 4F Change i efektem współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania. Przekazując…
Grupa Żabka realizuje kompleksową Strategię Odpowiedzialności, która jest w pełni zintegrowana ze strategią biznesową organizacji. Podsumowaniem działań podjętych w ramach jej realizacji jest czwarty Raport Odpowiedzialności, który został sporządzony według międzynarodowych standardów raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) oraz Sustainability Accounting Standards Board (SASB).…
U nas nie ma projektu, który nie przeszedł, nie przechodzi, albo nie ma zaplanowanej większej, bądź mniejszej metamorfozy. Mówimy o modernizacjach, mówimy o przebudowach, rozbudowach, uatrakcyjnieniu tenant mixu – w rozmowie z SCF News mówi Marek Noetzel, Chief Operating Officer, NEPI Rockcastle. Wydawało się, że po pandemii rynek wystrzeli w górę.…
Poznańskie CH Stary Browar w wakacje przyciąga klientów bogatym programem. Poznaniacy, goście z regionu i turyści mają do wyboru wiele aktywności: koncerty w Parku, wystawy w Galerii na Dziedzińcu i Słodowni, plenerowe zajęcia sportowe, warsztaty dla dzieci. Najbardziej frekwencyjne eventy przyciągają nawet po kilka…
Już nie tylko „fast shopping” w 10 minut, typowy dla centrów convenience, ale coraz częściej zakupy w godzinę i więcej! Wydłuża się czas, jaki klienci Nowych Bielaw w Toruniu spędzają tu na zakupach. To wnioski, które płyną z najnowszych badań konsumenckich, którym poddał się obiekt. Już ponad…
Słodka ekspansja bydgoskiej spółki Cukiernia Sowa trwa w najlepsze! Sieć niebawem wzbogaci swoje portfolio o kolejną lokalizację. Nowa cukiernia powstaje właśnie w Toruniu, przy ul. Broniewskiego 61-63. To 166. sklep tej marki, która dotarła już nie tylko do polskich, ale i zagranicznych miast. Nowe słodkie królestwo w Toruniu…
Sieć Biedronka i Glovo oferują możliwości zakupu ulubionych produktów Polaków bez konieczności wizyt w sklepach sieci Biedronka już w 102 miastach. Od najbliższego piątku tj. 15.07, klienci w kolejnych dwóch miejscowościach – Kutnie i Iławie, będą mogli zrealizować zakupy z bezpośrednią dostawą do domu. Biedronka…
Grupa LPP nawiązała współpracę z Klarną – dostawcą płatności i usług zakupowych. Nowe opcje płatności będą dostępne dla klientów LPP w wybranych krajach europejskich, w tym w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii. – Bardzo zależy nam na ciągłym doskonaleniu oferty zarówno produktowej,…