

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sukces pierwszego projektu destination – Browarów Warszawskich, dialog z najemcami i dostosowywanie przestrzeni biurowych do nowych standardów bezpieczeństwa, a także wzmocnienie wizerunku centrów handlowych i odpowiadanie na zmieniające się potrzeby ich klientów – tak w pigułce wyglądała aktywność Echo Investment w sektorze nieruchomości komercyjnych…
Medicover przejęło kolejną znaną sieć klubów fitness i siłowni. Do portfolio firmy dołączyła marka Premium Fitness & Gym – sieć klubów sportowych i siłowni klasy premium. Tym samym Medicover poszerzyła swoje portfolio klubów fitness i siłowni o kolejnych 12 lokalizacji,…
Podpiszemy umowę najmu tylko na bezpiecznych warunkach i na pewno na krótszy okres, niż to co było kiedyś standardem, typu 10 lat. Chcemy mieć także możliwość wyjścia z tej umowy jeśli się okaże, że niestety rynek nie pozwala na to, żeby w danym miejscu się rozwijać, albo prowadzić działalność. Chcielibyśmy…
Grupa LPP chce w roku obrotowym 2022/23 zwiększyć powierzchnię handlową o 25-30 proc. – wywiadzie dla PAP zapowiedział wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz. Sprzedaż online ma wzrosnąć w tym roku co najmniej 40 proc. – Chcielibyśmy w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową…
Trwają ostatnie przygotowania do otwarcia sklepu sieci PSB Mrówka, powstającego w ramach rozbudowy centrum handlowego E.Leclerc w Zamościu. Do grona najemców obiektu dołączył również salon marki Sinsay, należącej do grupy LPP. Sklep PSB Mrówka, powstający w ramach rozbudowy i modernizacji funkcjonującego centrum…
Moda na lepszy start to pilotażowy program społeczny Fundacji LPP skierowany do podopiecznych domów dla dzieci Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej, Fundacji „Rodzinny Gdańsk” oraz Fundacji dla Rodziny „Ogniska Nadziei”. Fundacja polskiego producenta odzieży LPP w ramach inicjatywy przekazała ćwierć miliona…
Po pandemicznym spowolnieniu rynek inwestycji w nieruchomości komercyjne w Polsce zaczyna wracać do poziomów sprzed Covid-19. W 2021 roku łączna wartość inwestycji wyniosła 5,71 mld euro, a złożyła się na nią rekordowa liczba 164 transakcji – wynika z danych CBRE. Ponad połowa całej…
Muszkieterowie otwierają nowy magazyn logistyczny, który obsługiwać będzie zarządzane przez Grupę supermarkety Bricomarché działające na południu Polski. Magazyn o powierzchni około 14 tys. metrów kwadratowych zlokalizowany jest w Panattoni Park Sosnowiec I. Inwestycja ma na celu wsparcie dalszej ekspansji sieci Bricomarché, optymalizację…
Największy outletowy salon Kazar w Polsce ma ponad 200 mkw. powierzchni. Jest on zlokalizowany Designer Outlet Warszawa. Tej polskiej marki premium nikomu nie trzeba przedstawiać. Od lat cieszy się szerokim uznaniem za doskonałą precyzję wykonania, najlepsze materiały oraz wysoki design – tworzony niejednokrotnie…
W należącej do EPP Galerii Echo otworzył się salon Foot Locker o powierzchni 396 mkw. To pierwsza lokalizacja tej marki w Świętokrzyskiem. Na kielczan czeka duży wybór obuwia, odzieży i akcesoriów najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych. Foot Locker – jedna z największych globalnych sieci oferujących…
Remont to problem? Wkrótce remont ma być przyjemnością, a wszystko za sprawą zmian jakie zapowiada w Komforcie nowy dyrektor Omnichannel. Konrad Jezierski przejmuje odpowiedzialność za obszar sprzedaży omnikanałowej oraz nadzór nad marketingiem i komunikacją w Komforcie. Został również Członkiem Zarządu tego przedsiębiorstwa. Jezierski będzie odpowiedzialny…
Na rok 2022 mamy zaplanowane otwarcie minimum 24 lokali. Średnio chcielibyśmy otwierać 2 lokale miesięcznie i jak na razie ten plan nie jest zagrożony. Cały czas poszukujemy też nowych lokalizacji w największych miastach wojewódzkich. W przyszłym roku planujemy jeszcze większe przyspieszenie,…