komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Już niebawem odnowione Pepco w Galerii Jurajskiej
Pepco inwestuje w dodatkowy w metraż w Galerii Jurajskiej. Działający tam od blisko czterech lat sklep będzie większy oraz przejdzie rebranding. Jak pokazują badania przeprowadzone przez aplikację Moja Gazetka, marka należy obecnie do grona najczęściej wybieranych przez Polaków na codzienne zakupy w kategorii tekstyliów. Plany…

[RAPORT] C&W: Rynek handlowy rozwija się pomimo pandemii
Prawie pół miliona mkw. powierzchni handlowej zostało oddane do użytkowania w ramach wszystkich formatów handlowych w 2021 roku, w co wliczyć należy 45 nowych i 12 rozbudowanych obiektów. Podaż netto zwiększyła się o 370 tys. mkw., co spowodowane jest wycofaniem z rynku prawie 130…

Łomżyński debiut home&you w Galerii Veneda
W należącej do EPP Galerii Veneda w Łomży otworzył się pierwszy lokal home&you w mieście. Na 412 mkw. klienci, którzy planują wiosenną metamorfozę czterech kątów, znajdą akcesoria wyposażenia wnętrz, a także gadżety, odzież i dodatki oraz artykuły papiernicze. Podczas urządzania domu lub mieszkania aż 97%…

Wroclavia pozostaje niezmiennie na ścieżce społecznej odpowiedzialności
Wroclavia od początku swego istnienia realizuje długofalową, globalną strategię CSR o nazwie „Better Places 2030”. Działania ESG Wroclavii obejmują szereg obszarów, m.in.: promowanie zrównoważonej konsumpcji, poszanowanie środowiska naturalnego i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów wrocławskiej społeczności. Od niedawna klienci Wroclavii mogą…

Komputronik na ostatniej prostej postępowania restrukturyzacyjnego
Komputronik Biznes przygotował propozycje układowe dla swoich wierzycieli. Zgodnie z postanowieniem Sądu będą oni mieli czas do 31 marca tego roku na zagłosowanie w sprawie akceptacji propozycji układowych i planu spłaty wierzytelności układowych. Proces sanacyjny Komputronik Biznes rozpoczął się w marcu…

Galeria „Nowy Świat” – nowe marki znanych sieci
Spółka Womak Holding może pochwalić się sporymi zmianami w sieci małych centrów handlowych, a także w swoim największym obiekcie – Galerii Nowy Świat w Rzeszowie. Ten ostatni, w sposób konsekwentny realizuje strategię w zakresie uzupełniania tenant mix Najemców wpisujących się bezpośrednio…

Gemini Park Tarnów z nowym operatorem spożywczym
Gemini Park Tarnów wkrótce wzbogaci się o nowego operatora spożywczego. Największe centrum handlowe we wschodniej Małopolsce podpisało właśnie umowę najmu z siecią handlową Carrefour. Market zajmie powierzchnię blisko 6,3 tys. m kw. – Carrefour idealnie wpisuje się w oczekiwania,…

Żabka Nano rozpoczyna współpracę ze Zdrofitem
Żabka Nano to obecnie największa sieć sklepów autonomicznych w Europie, która nieustannie zaskakuje klientów nowymi partnerstwami i lokalizacjami. W ramach rozwoju konceptu uruchomiona została pierwsza bezobsługowa Żabka Nano w klubie fitness Zdrofit Bemowo przy ul. Dywizjonu 303 w Warszawie. To pilotażowa współpraca Żabki z największą…

Guess Kids kontynuuje rozwój i otwiera się w Atrium Copernicus
Nowy salon Guess Kids ruszył w Atrium Copernicus. To jeden z pierwszych tego typu sklepów w Polsce z ofertą dedykowaną tylko najmłodszym. Salon zajmuje powierzchnię ok. 103 mkw. Guess Kids to marka stworzona z myślą o dziewczynkach i chłopcach, którzy każdy dzień rozpoczynają w dobrym stylu. Dziecięca kolekcja…

[WYWIAD] Marcin Skowroński, JYSK: zwiększamy tempo rozwoju w Polsce
Naszym planem długoterminowym jest posiadanie 500 sklepów. Interesują nas tak naprawdę wszystkie rodzaje lokalizacji. Jesteśmy marką uniwersalną, która dobrze sobie radzi zarówno w obiektach wolnostojących, jak również w parkach i centrach handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Marcin Skowroński, Dyrektor ds. rozwoju…

[BADANIE] PRCH: Obroty w grudniu 2021 roku osiągnęły poziom sprzed pandemii
Obroty w centrach handlowych w okresie od maja do grudnia 2021 roku były jedynie o 0,75 proc. niższe niż w 2019 roku i stanowiły 130 proc. obrotów z tego samego okresu w 2020 roku. W grudniu ubiegłego roku obroty osiągnęły poziom sprzed pandemii. Od maja do grudnia…

ZPPHiU: Rozrywka dla dzieci w centrach handlowych odchodzi bezpowrotnie
Dziesięć i pół miesiąca trwały łącznie obostrzenia związane z reżimem sanitarnym w centrach handlowych, uniemożliwiając prowadzenie działalności rozrywkowej dla dzieci. Dziś przedstawiciele ZPPHiU reprezentujący ten wycinek branży z goryczą przyznają, że trzeba było zamknąć biznesy dwa lata temu i czekać z ewentualnym…