komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Ponad milion pobrań aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum
Sieć supermarketów Delikatesy Centrum, organizowana przez Grupę Eurocash, intensywnie rozwija swoją aplikację mobilną. W ciągu roku liczba jej użytkowników wzrosła o ponad 500 proc. Rozwiązanie jest nie tylko atrakcyjne dla konsumentów, ale także przynosi wymierne korzyści właścicielom lokalnych sklepów. Według Delikatesów…
TK Maxx otworzył pierwszy sklep na Sądecczyźnie
Galeria Trzy Korony nie zwalnia tempa i po raz kolejny poszerzyła swoją ofertę o salon popularnej sieci sklepów. Otwarty w połowie marca 2021 sklep TK Maxx o powierzchni 2195 mkw. jest pierwszym salonem marki na Sądecczyźnie. – Mimo trudnego dla branży handlowej…
Sieci spożywcze na celowniku inwestorów
Sklepy spożywcze dołączają do grona najbardziej pożądanych aktywów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości handlowych. W ubiegłym roku udział transakcji inwestycyjnych w segmencie supermarketów, hipermarketów i dyskontów spożywczych w całkowitym wolumenie inwestycji na europejskim rynku nieruchomości handlowych osiągnął rekordowy poziom 21% w porównaniu ze średnią pięcioletnią…
[WYWIAD] Piotr Padalak, JYSK: widzimy w Polsce miejsce dla 500 sklepów
W planach mamy minimum 15 nowych sklepów rocznie. Wybieramy lokalizacje, które przy naszym doświadczeniu i znajomości polskiego rynku pozwalają rozsądnie prowadzić biznes. Jeśli znajdziemy więcej interesujących powierzchni handlowych, które uda się zaadaptować pod sklepy JYSK, to nic nie stoi na przeszkodzie,…
Nowy salon YES we Wrocław Fashion Outlet
Wraz z ponownym otwarciem Wroclaw Fashion Outlet w centrum pojawił się nowy najemca z branży jubilerskiej – YES Outlet. Jest to jedyny salon typu outlet tej marki w południowo-zachodniej Polsce – Pierwsze dni po ponownym otwarciu centrum pokazują niesłabnącą sympatię klientów do naszego…
Sklep New Yorker w Galerii Wiślanka
Z początkiem maja swoich klientów powitał pierwszy w Żorach salon New Yorker. Otwarcie miało miejsce w centrum handlowo-rozrywkowym Galeria Wiślanka. W najnowszym sklepie marki działającym na terenie naszego kraju i mierzącym blisko 1000 mkw., kupujący mogą znaleźć pełną ofertę odzieży oraz akcesoriów…
Andy Bond, Pepco Group: stawiamy ważny krok w kierunku debiutu na warszawskiej giełdzie
Pepco Group, posiadająca i zarządzająca wiodącą siecią wielobranżowych sklepów dyskontowych w Europie, obsługująca ponad 50 milionów klientów miesięcznie w ponad 3,2 tys. sklepach w 16 krajach, opublikowała Prospekt dotyczący pierwszej oferty publicznej akcji zwykłych spółki oraz dopuszczenia i wprowadzenia akcji do obrotu…
Carrefour nowym operatorem spożywczym w Starym Browarze
W Starym Browarze w Poznaniu powstaje nowy market spożywczy pod szyldem Carrefour Market. Na czas remontu przestrzeni, w której powstaje wielkopowierzchniowy docelowy sklep, otwarto Carrefour pop-up – tymczasowy koncept, gdzie klienci centrum mogą zrobić codzienne zakupy. Zarządcy Starego Browaru postanowili wykorzystać…
LPP oszacowało wyniki w I kwartale
Grupa LPP szacuje, że w I kwartale roku obrotowego 2021/22, czyli w okresie luty – kwiecień 2021 roku 2,3 mld zł przychodów i 70 mln zł zysku operacyjnego – podała spółka w komunikacie. W analogicznym okresie 2020 r. przychody wynosiły 1,18 mld zł,…
Nowy sklep sieci TEDi
Sieć TEDi, oferująca gamę artykułów dekoracyjnych i gospodarstwa domowego, uruchomiła swój pierwszy sklep w Białymstoku. To jednocześnie drugi sklep sieci w Galeriach Carrefour. W 2021 r., mimo ograniczeń w działalności handlowej, w Galeriach Carrefour otwartych zostało 6 sklepów i lokali usługowych. Poza sklepem TEDi,…
Napollo nie zwalnia tempa. Kolejny N-Park we Wrocławiu
Firma Napollo po raz kolejny upodobała sobie Wrocław – czwarte pod względem ludności miasto w Polsce. To właśnie tu, na zbiegu ulic Opolskiej i Krakowskiej, przy ulicy Karwińskiej, powstanie następny park handlowo-usługowy typu convenience czyli N-Park. To miejsce również jest nieprzypadkowe na mapie…
W Galerii Veneda otwarto powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP
W należącej do EPP Galerii Veneda – właśnie ruszyły powiększone salony dwóch marek z Grupy LPP. Pięciokrotnie większy salon lifestylowej marki Sinsay otworzył się w nowej lokalizacji na powierzchni 1211 mkw. z jeszcze większym wyborem kolekcji dla kobiet, mężczyzn i długo oczekiwanym…