komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Marcin Materny odchodzi z zarządu Echo Investment
Zarząd Echo Investment poinformował o rezygnacji Marcina Materny z członkostwa w Zarządzie firmy ze skutkiem na dzień 22 kwietnia 2021 roku. Marcin Materny pełnił funkcję Członka Zarządu od września 2016 roku. Marcin Materny pracuje w Echo Investment od 1997 roku i przeszedł w firmie wszystkie…
Action debiutuje w kolejnym kraju
Znana z Polski sieć dyskontów niespożywczych Action zadebiutowała we Włoszech. Sieć otworzyła na tamtejszym rynku 2 sklepy – w Vanzaghello i Turynie. Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach.…
Żabka rozwija logistykę
Żabka kontynuuje efektywną współpracę z marką Volkswagen Samochody Dostawcze na polu elektromobilności. Flotę Żabki zasiliły kolejne auta. Są to cztery elektryczne Volkswageny Transportery ABT, z których korzystać będą Interwencyjne Grupy Serwisowe, na co dzień obsługujące usterki w sklepach. To pierwsze tego typu auta z zabudową serwisową…
Jokr: nowy gracz wchodzi na polski rynek
Jokr uruchamia globalną platformę umożliwiającą wygodne zakupy online z błyskawiczną dostawą. Firma tworzy sieć lokalnych “darkstores” czyli miejskich magazynów zlokalizowanych w wybranych dzielnicach – dzięki którym jest w stanie dostarczać zamówienia w ciągu zaledwie 15 minut. Dzięki technologii Jokr będzie…
Decathlon usprawnia dostawy ze sklepu internetowego
Wierzymy, że sport jest szczególnie ważny w tych trudnych czasach, a naszym celem jest, aby Polacy mogli oszczędzać czas i koncentrować się na uprawianiu sportu – mówi Wojciech Zięba, dyrektor e-commerce i omnichannel, Decathlon Polska. Marka Decathlon właśnie rozpoczęła współpracę z polskim…
[RAPORT] Rekordowa liczba transakcji w sektorze obiektów typu convenience
Zainteresowanie inwestorów parkami handlowymi rośnie z roku na rok. W 2020 roku była to najbardziej poszukiwana klasa aktywów sektora handlowego, odpowiadająca za większość zrealizowanych transakcji w tym sektorze. Ich popularność umocniła się w ostatnim roku kiedy to okazało się, że te nieruchomości pozostają odporne na wprowadzane…
Vendo Park w Zielonce otwarty
Trei Real Estate Poland otworzył nowy park handlowy w Zielonce. Obiekt należący do sieci Vendo Parków zlokalizowany jest przy ul. Wyszyńskiego 29 i mieści cztery sklepy, z czego Media Expert jest marką debiutującą w mieście. To pierwszy z siedmiu Vendo Parków, które deweloper…
[WYWIAD] Mec. Anna Grudzień-Kurpiewska: w restrukturyzacji kluczowy jest czas i wybór trybu
Wierzyciele mają możliwość przypilnowania nadzorcy sądowego, czy zarządcy, by zablokował działania dłużnika. To wymaga od wierzyciela dużej aktywności. Jeżeli nie będzie on przeglądać na bieżąco akt, nie będzie sprawdzać sprawozdań zarządcy, to nie będzie w stanie wpływać na proces restrukturyzacji – w rozmowie z SCF News mówi mec.…
[KOMENTARZ] Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska: więcej optymizmu wśród konsumentów
Wiosna przywróciła optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który pozostanie z nami na dłużej. Marzec br. przyniósł wzrost konsumpcji w ujęciu rocznym i miesięcznym – komentuje Magdalena Szlezyngier Menedżera ds. Klientów Strategicznych w DNB Bank Polska. Solidna dynamika roczna to m.in. efekt bazy z roku poprzedniego.…
Pepco Group kontynuuje ekspansję w Europie Zachodniej. Otwiera pierwszy sklep w Hiszpanii
Pepco Group, szybko rosnąca, wieloformatowa, paneuropejska sieć sprzedaży detalicznej i właściciel marek Pepco i Dealz w Europie oraz Poundland w Wielkiej Brytanii, ogłosiła dzisiaj planowane otwarcie pierwszego sklepu Pepco w Hiszpanii. Sklep będzie znajdował się w centrum handlowym Grand Via w Alicante i rozpocznie…
GUS: rośnie sprzedaż e-commerce, zwłaszcza w branży fashion
Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wzrósł w marcu w Polsce do 9,5 proc. z 8,6 proc. w lutym – podał GUS. GUS podał, że w marcu w porównaniu z lutym 2021 r. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez internet w cenach bieżących o 28,8 proc. Według GUS, wzrost…
Wrocław Fashion Outlet: zrównoważony rozwój to dla nas nie hasło, ale konkretne działania
Centrum outletowe Wrocław Fashion Outlet podsumowało akcję CSR-ową. Jej efektem było zasadzenie 6 tys. drzew i zasilenie nowo powstającego lasu w stolicy Dolnego Śląska. – Zrównoważony rozwój to dla nas nie hasło, ale konkretne działania. W naszej codziennej pracy, jak i w pozostałych,…