komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[KOMENTARZ] Anna Piaskowska, Securitas: bezpieczeństwo wysokiego stopnia
Rozważając kwestie bezpieczeństwa i higieny pracy, szczególnego znaczenia nabiera umiejętność dostrzegania potencjalnych zagrożeń oraz podejmowania działań je minimalizujących – pisze w swoim komentarzu Anna Piaskowska, Menedżer Rozwoju Segmentu Centrów Handlowych, Securitas Polska Sp. z o.o. Sytuacja związana z wprowadzonym w Polsce w marcu…
[RAPORT] CBRE: do 2030 r. parki handlowe mogą stanowić 28 proc. rynku
Format parków handlowych zyskiwał na popularności przed pandemią i mimo niej nadal się rozwija. W ciągu ostatnich 20 lat ich udział w całej puli obiektów zakupowych w kraju wzrósł z 6 proc. do 15 proc. i zajmują obecnie ok. 1,97 mln mkw. – wynika…
[KOMENTARZ] Produkty “made in Poland” zyskają na atrakcyjności
Rząd zdecydował, że od 1 lipca 2021 r. kupowanie w sieci u sprzedawców spoza Unii Europejskiej będzie droższe. Do kosztu przesyłki trzeba będzie doliczyć VAT. Komentatorzy zauważają, że zmiana ta zniechęci Polaków do kupowania w chińskim marketplace Aliexpress, jednak nie wyczerpuje to listy konsekwencji wejścia w życie nowych…
Galeria Przymorze przygotowała własny poradnik z zasadami bezpieczeństwa w pandemii
Galeria Przymorze w Gdańsku przygotowała własny poradnik z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa, które należy przestrzegać na terenie centrum handlowego. – W naszym centrum działamy pod hasłem #bądźmyodpowiedzialni, ponieważ ta sytuacja dotyczy nas wszystkich. Zarządców, pracowników centrum, najemców i klientów. Wszyscy musimy być odpowiedzialni.…
Marka Quiosque dywersyfikuje działalność. Przenosi sklepy z galerii do hoteli
Właściciel marki odzieżowej Quiosque po raz kolejny zaskakuje innowacyjnym pomysłem. Tym razem sprzedaż kolekcji Quiosque zostaje przeniesiona do hoteli. W ramach nowego projektu uruchomiono showroomy, które mieszczących się w wybranych hotelach sieci Focus. – Rok temu, podczas pierwszego lockdownu…
[WYWIAD] Joanna Sinkiewicz, C&W: klient e-commerce nie wybacza błędów
Branża retail bardzo się zmienia, handel i logistyka coraz bardziej się przenikają. Tradycyjne pionowe połączenia od producenta do finalnego odbiorcy, nie wystarczają. Dzisiejsza struktura jest dużo bardziej złożona, a przepływy wielokierunkowe – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Joanna…
Maxi Zoo ma 50 sklepów w Polsce. Planuje kolejne otwarcia w tym roku
Pod koniec marca Maxi Zoo otworzyło 50. sklep w Polsce. Zaszczytny numer przypadł placówce w gdańskiej Galerii Zaspa. To jednocześnie pierwszy sklep w Gdańsku i drugi w Trójmieście. Aktualnie Maxi Zoo jest największą siecią stacjonarną z produktami dla zwierząt na naszym rynku. Do końca roku…
POLOmarket: nowe centrum logistyczne będzie obsługiwać ok. 150 sklepów
8 kwietnia br. rozpoczęło się towarowanie trzeciego, najnowszego centrum logistycznego sieci POLOmarket. Jest to jedna z największych inwestycji Grupy w ostatnich latach. Obiekt w Swarożynie k. Tczewa wspierać będzie swym działaniem dotychczasowe centra zlokalizowane w Giebni k. Pakości i Kłobucku. Centrum zostało…
Galeria Katowicka z wysokimi ocenami w audycie bezpieczeństwa
W corocznym eksperckim audycie, zleconym przez zarządcę, Apsys Polska, Galeria Katowicka uzyskała wysokie oceny. Wyniki te, jak podkreśla zarząd obiektu, wyraźnie pokazują, że klienci, pomimo obecnej sytuacji, czują się tu w pełni bezpiecznie. Co więcej, w obiekcie działa szereg funkcjonalnych udogodnień. Od 2018…
Ponad 37 tys. użytkowników korzysta z nowego programu lojalnościowego Modivo
Modivo.pl, sklep z odzieżą premium należący do eobuwie.pl wystartował z programem lojalnościowym Modivo Fashion Club (MFC). Mimo że projekt został uruchomiony zaledwie kilka tygodni temu, zgromadził już ponad 37 tysięcy aktywnych użytkowników. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym Modivo Fashion Club (MFC) …
Sieć gastronomiczna U Lodziarzy rozwija mobilny format sprzedaży
Lodziarnia na kołach to biznes odporny na kryzys – podkreślają przedstawiciele sieci gastronomicznej u Lodziarzy. Sieć jest rozwijana w oparciu o franczyzę i mimo niepewności na rynku, w ubiegłym sezonie spółka Multi Ice, właściciel marek U Lodziarzy i LodyBonano otworzyła kilkanaście nowych lokali. Lodziarnie to formaty, które…
[WYWIAD] Łukasz Tomczak, Sirius Investments: podpisaliśmy własną krwią coś, czego nie będziemy w stanie dotrzymać
Proponuję by najemcy dostrzegli, że udało nam się przez ponad rok utrzymać infrastrukturę, z której oni czerpią korzyści. Powinni mieć przy tym świadomość, że z każdym kolejnym lockdownem wzrasta ryzyko tego, że w końcu tej infrastruktury nie będzie – w rozmowie z SCF News / retailnet.pl mówi Łukasz…