komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Netto otwiera kolejny sklep we flagowym formacie 3.0
Nowy sklep Netto został otwarty 25 lutego w Pruszkowie. Nowa placówka została zbudowana zgodnie z formatem 3.0 – flagowym modelem Netto. Sklepy powstające w myśl tej zasady są przestronne i nowoczesne, a ich wystrój nawiązuje kolorystyką i klimatem do popularnego stylu skandynawskiego. – Sklep…
Kaufland otwiera drugi market w Zielonej Górze
W czwartek 25 lutego odbyło się otwarcie nowego marketu Kaufland przy ul. Energetyków w Zielonej Górze. To już druga inwestycja zrealizowana w tym mieście, a także 226. obiekt sieci w Polsce. W obiekcie przy ul. Energetyków w Zielonej Górze wprowadzono wiele rozwiązań, których celem było zagwarantowanie…
Ruszył 7-tysięczny sklep sieci Żabka
25 lutego 2021 roku został otwarty 7-tysięczny sklep sieci Żabka. Placówka zlokalizowana jest na rynku zabytkowej miejscowości Biecz, opisywanej w literaturze jako „Perła Podkarpacia”. To pierwsza Żabka w tej miejscowości, prowadzona przez franczyzobiorczynię pochodzącą z regionu, która zamierza prowadzić sklep wspólnie z rodziną. –…
[WYWIAD] Ada Walentek, Nhood: będziemy budować miasta w miastach
Będziemy tworzyć projekty na bazie koncepcji „piętnastominutowego miasta”, gdzie w czasie kwadransa możemy dotrzeć do szkoły, biura, parku lub sklepu tj. znaleźć miejsce do życia, zabawy, pracy, zakupów i rozrywki. Chcemy tworzyć rozpoznawalne wielofunkcyjne miejsca, które będą gromadziły lokalną społeczność –…
[WYWIAD] Małgorzata Matusiewicz, UPS: wielu sprzedawcom pandemia uświadomiła, jak ogromny potencjał ma rynek e-commerce
Wielu sprzedawcom pandemia uświadomiła, jak ogromny potencjał ma rynek e-commerce. Z naszej współpracy z różnymi sieciami wynika, że sprzedawcy szybko się uczą i błyskawicznie dostrzegają, czego oczekują klienci kupujący online. Na te wymagania musiały się więc przygotować nie tylko sklepy, ale także obsługa logistyczna – w rozmowie…
KG Group otworzyło centrum Atut Bielany w Krakowie
KG Group otworzyło 25 lutego br. centrum handlowe Atut Bielany przy ul. Księcia Józefa w Krakowie. Jest to już siódmy obiekt handlowy krakowskiego dewelopera. Centrum Atut Bielany to jednokondygnacyjnym obiekt o powierzchni 5,2 tysięcy mkw. GLA. Znajduje się w nim dziewięć sklepów…
[WYWIAD] Adam Grewenda, Mesh Metrics: analityka pozwala oszczędzić pieniądze i zoptymalizować przestrzeń sprzedaży
Cyfrowy bliźniak to nic innego jak odwzorowanie danego obiektu fizycznego za pomocą cyfrowych danych. W połączeniu z danymi analitycznymi można to wykorzystać np. do optymalizacji powierzchni sprzedaży czy to w całym centrum, czy w danym sklepie – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Adam Grewenda, Wiceprezes…
[KOMENTARZ] Izabela Sekrecka, C&W: ulice handlowe jako alternatywa dla galerii w czasach pandemii
Od kilku miesięcy obserwujemy ciekawy trend na rynku nieruchomości handlowych. Pandemia dała „nową szansę” lokalom położonym poza centrami handlowymi – pisze w komentarzu dla redakcji retailnet.pl / SCF News Izabela Sekrecka, Senior Negotiator, Retail Agency, Cushman & Wakefield.…
[WYWIAD] Ewa Karska, Carrefour: bezpieczeństwo to słowo klucz
Mam nadzieję, że w 2021 r. uda się zrealizować wiele ciekawych akcji, choć pamiętam jednocześnie o doświadczeniach minionego roku, z których wynika, że kluczem jest obecnie elastyczność i szybkie dostosowywanie się do zmieniających się płynnie okoliczności – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News…
[KOMENTARZ] M. Chruściel, M. Nasiłowska, Colliers: aktywność zakupowa przenosi się na osiedla mieszkaniowe
Wybuch pandemii i zmiany zakupowe konsumentów spowodowały, że możemy mówić o ożywieniu głównych arterii osiedlowych. Przeniesienie się aktywności zakupowej w pobliżu miejsca zamieszkania w czasie pandemii spowodowało, że wiele sieci na celownik wzięło lokale w osiedlach mieszkaniowych – mówią dla Retailnet Magdalena Chruściel,…
Grupa Muszkieterów wdraża koncept Power w kolejnych sklepach
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo…
[BADANIE] W trzecim tygodniu lutego odwiedzalność centrów handlowych jest stabilna
Analiza wskaźnika PRCH Daily Footfall Index wskazuje na stabilizację odwiedzalności w galeriach handlowych. W tygodniu 15-21 lutego br., w dni handlowe, kształtowała się ona na poziomie 77 proc. wartości analogicznego okresu ubiegłego roku. To wynik wyższy o 1 punkt procentowy od rezultatu z poprzedniego…