

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
22 kwietnia 2021 roku Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na włączenie spółki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, w strukturę Grupy Żabka. Transakcja jest kolejnym krokiem w realizacji strategii Żabki opartej na rozbudowie ekosystemu modern convenience oraz integracji…
W czasie pandemii wiele biznesów zrozumiało, jak mocno są do tyłu ze sprzedażą w internecie. Samo posiadanie sklepu w sieci nie wystarcza, gdy lawinowo przybywa zamówień, a internet staje się jedynym pewnym kanałem dystrybucji. Dlatego na 2021 r. menedżerowie często zapowiadali inwestowanie w obszar e-commerce. Co mogą ulepszyć?…
Wszystkim zarządcom i właścicielom centrów handlowych powinno zależeć obecnie na optymalizacji kosztów. Jesteśmy w stanie zagwarantować średni spadek kosztów ponoszonych na ochronę o 30 proc. w ciągu 36 miesięcy – mówią w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Anna Piaskowska, Menedżer Rozwoju…
Właściciele i zarządcy centrów handlowych, mimo wielokrotnych próśb i pism skierowanych do Ministerstwa Rozwoju i KPRM, nie otrzymali do konsultacji projektu ustawy o zmianie ustawy tzw. covidowej. Zgodnie z informacjami znajdującymi się na stronie internetowej KPRM, decyzją rządu wprowadzane są kolejne niezgodne z prawem i Konstytucją RP regulacje…
Pandemia obnażyła system, w którym firmy handlowo-usługowe funkcjonują od lat. System, w którym brakuje równowagi stron, w którym polskie firmy nie posiadając siły negocjacyjnej międzynarodowych podmiotów zmuszane są do realizacji jednostronnych świadczeń. Relacje między korzystającymi z przestrzeni w centrach handlowych a udostępniającymi pełne są patologicznych przykładów nierespektowania polskiego prawa…
Przychody polskiego producenta odzieży – spółki LPP SA – w roku obrotowym 2020/21 wyniosły 7,8 mld zł i były niższe r/r o prawie 15 proc. To pierwszy w historii LPP rok, w którym w każdym kwartale sprzedaż z zagranicy była wyższa od krajowej. W roku 2020/21…
Primark otwiera sklep w Poznaniu 6 maja w czwartek. Po sukcesie, jakim okazało się być otwarcie pierwszego sklepu w Polsce, w Galerii Młociny w Warszawie w ubiegłym roku, Primark kontynuuje rozwój swojej sieci i otwiera drugi sklep na polskim rynku w Posnanii. W sklepie o powierzchni 3,500…
Redan opublikował sprawozdanie finansowe za 2020 r. W tym okresie spółka poniosła jednostkową stratę netto w wysokości 3,8 mln zł, co jednak oznacza olbrzymią poprawę względem poprzedniego roku. Zarząd Redan widzi potencjał do dalszego rozwoju i systematycznej poprawy efektywności w oparciu o ścisłą współpracę…
6 nowych sklepów – tak wygląda aktualny bilans ekspansji KiK w 2021 roku. W minionych tygodniach sieć oddała do użytku niemal 3 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej i zapowiada, że to nie koniec tego typu działań w najbliższym czasie. Od kilku lat firmie udaje się utrzymać…
Spółka TXM, zarządzająca siecią sklepów dyskontowych, opublikowała sprawozdanie finansowe za 2020 roku. W tym okresie wynik na sprzedaży uległ poprawie o blisko 25 mln zł w ujęciu r. Wypracowana została dodatnia EBITDA, a co szczególnie istotne utrzymano płynność finansową. TXM w 2020 roku…
Dziewiąta placówka sieci Biedronka w Ostrołęce wystartowała tuż przed majówką 29.04. Jest nowoczesna, przestronna i ekologiczna. Nowy sklep sieci Biedronka w Ostrołęce przy ul. Stacha Konwy 3D zaprojektowany jest zgodnie z najnowszym standardem 3.0. Oznacza to ekologiczne rozwiązania wewnątrz sklepu, wyeksponowane strefy…
Spółka Modern Commerce przejęła sklep internetowy z akcesoriami i zabawkami dla dzieci Mamissima, stając się jego większościowym udziałowcem. Celem jest pogłębienie skalowania posiadanych biznesów, głównie poprzez optymalizację rozwiązań opartych na data science. Plany obejmują też wprowadzenie marki własnej…