komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[ANALIZA] PKO BP: otwarcie galerii handlowych spowodowało gwałtowny wzrost wydatków na odzież i obuwie
Poniedziałkowe otwarcie galerii handlowych spowodowało gwałtowny wzrost wydatków na odzież i obuwie – wynika z danych opublikowanych przez centrum analiz PKO BP. Dane zebrano na podstawie transakcji dokonywanych kartami. – Dane o wydatkach kartowych klientów PKO Banku Polskiego pokazały, że podobnie jak…
Applink dostarczył stacje do dezynfekcji rąk do Centrów Handlowych Auchan
Przedsiębiorstwa świadczące usługi na rzecz galerii handlowych doskonale wiedzą, że ich kondycja jest uzależniona od funkcjonowania branży retail. Firmy, które jak dotąd zaopatrywały galerie i sklepy np. w wydruki wielkoformatowe czy rozwiązania Digital Signage, w czasie pandemii zaczęły dostarczać produkty związane z ochroną zdrowia.…
Allegro rozbudowuje logistykę
Pod Warszawą powstaje nowe centrum logistyczne Allegro, które będzie obsługiwało zamówienia realizowane przez sprzedających na platformie. Dzięki nowej usłudze dla sprzedających obejmującej przechowywanie, pakowanie i wysyłkę towarów, zwiększy się udział zamówień dostarczanych tego samego oraz kolejnego dnia od dnia zamówienia. Obecnie…
Sławomir Chłoń, Organic Farma Zdrowia: stawiamy na e-handel. Liczba sklepów tradycyjnych przestaje mieć już takie znaczenie
Nasze plany rozwojowe skupiamy na błyskawicznym rozwoju naszych kanałów e-commerce, którymi chcemy obsłużyć wielokrotnie większą ilość klientów i transakcji, z jednoczesnym podnoszeniem jakości dostaw – mówi redakcji retailnet.pl / SCF News Sławomir Chłoń Prezes Zarządu Organic Farma Zdrowia.…
Kaufland i IKEA razem w kolejnej lokalizacji
Współpraca sieci Kaufland i IKEA poszerza się o kolejną lokalizację. Od 3 lutego swoje zamówienie ze sklepu partnera można odbierać w Mobilnym Punkcie Odbioru Zamówień IKEA w Pile. Kooperacja sieci Kaufland Polska ze sklepami IKEA pozwala na bezpieczne odebranie swoich zakupów w trakcie wizyty…
[WYWIAD] Zofia Morbiato, ZPPHiU: grudniowe wyniki były bardzo istotnym ostrzeżeniem przed nadmiernym optymizmem
Wrażenie niepewności, jeśli chodzi o przyszłość, nie będzie sprzyjało bezrefleksyjnemu powielaniu nawyków zakupowych sprzed pandemii. Nasze obawy budzi kondycja gospodarki, wyniszczanej lockdownami i jej wpływ na skłonność klientów do wydatków – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Zofia Morbiato,…
AmRest nawiązał współpracę z Uber Eats
Z początkiem lutego marki gastronomiczne należące do AmRest dostępne są na platformie Uber Eats. Od teraz użytkownicy aplikacji mogą korzystać z usług KFC, Burger King oraz Pizza Hut. Łącznie, do platformy włączono ponad 286 restauracji zarządzanych przez spółkę. Mieszkańcy 36 polskich miast mogą zamówić…
[WYWIAD, część II] Ewa Kolondra, Aleja Bielany i Monika Sajkowska, FDDS: chcemy grać aktywną rolę w życiu lokalnych społeczności
W planach Alei Bielany na rok 2021 chcemy skupić się na aktywnościach integrujących, zmierzających do budowania odpowiedzialnych postaw ekologicznych, a także – nakierowanych na zapewnienie wyjątkowych doświadczeń zarówno dla młodszych, jak i starszych klientów – mówią w dalszej części rozmowy z redakcją retailnet.pl /…
[WYWIAD] Igor Kostenyuk, Flying Tiger Copenhagen: jesteśmy na półmetku rozwoju sieci w Polsce
Nasze portfolio podzielone jest w proporcji 40 proc. lokalizacji streetowych i 60 proc. sklepów działających w centrach i galeriach handlowych. Doświadczenie pokazuje, że te proporcje są dla nas optymalne. Dlatego galerie zawsze będą w kręgu naszych zainteresowań – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl /…
Trei w 100 proc. zrealizował plany inwestycyjne
Pod koniec ubiegłego roku Trei Real Estate Poland oddał do użytku na Pomorzu i Lubelszczyźnie dwa obiekty w ramach sieci Vendo Park. Łuków i Władysławowo to po Jaworze, Płocku, Solcu Kujawskim i Częstochowie kolejne nowe rynki, na których uruchomił swoje parki handlowe Trei. Tym samym firma…
LPP szacuje wyniki: 2,18 mld zł przychodów i 35 mln zł zysku w IV kwartale
Gdańska spółka odzieżowa LPP szacuje, że osiągnęła w czwartym kwartale roku obrotowego 2020/21 (listopad 2020 r. – styczeń 2021 r) 2,18 mld zł przychodów i 35 mln zł zysku operacyjnego. Rok wcześniej przychody wynosiły 2,724 mld zł, a zysk EBIT…
Marcin Czyczerski: wynik sprzedażowy CCC jest efektem inwestycji w technologię, rozwoju oferty produktowej oraz e-commerce
Grupa CCC zakończyła IV kwartał 2020/21 roku, uwzględniający styczeń’21, zbliżonym rok do roku wynikiem sprzedażowym. W tym czasie przychody wyniosły blisko 2 mld zł. Przedłużającym się lockdownom na wielu rynkach działalności Grupy towarzyszył dynamiczny wzrost e-commerce, o 84% rdr,…