komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Nhood rozpoczyna działalność na rynku obiektów mixed-use w Europie
Nhood to nowa firma usługowa z sektora mixed-use, świadcząca usługi z myślą o aktywowaniu, rewitalizacji i transformowaniu nieruchomości miejskich, aby uczynić z nich lepsze miejsca wspólnego życia. Specjalistyczna wiedza firmy obejmuje działania w zakresie asset management, zarządzania, komercjalizacji, rozwoju i planowania nowych inwestycji.…
[WYWIAD] Paulina Bauer, C&W: to ostatni dzwonek, żeby handel stanął na nogi
Nie będzie ani łatwo, ani szybko, jednak wspólnym wysiłkiem wynajmujących i najemców poszczególne marki funkcjonujące w centrach handlowych, jak i same centra, mają szansę na odbudowanie swojej pozycji na rynku, który już bez wątpienia uległ zmianie – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF…
[WYWIAD] Anna Wysocka, JLL: obawiam się, że rząd utrzyma restrykcje dla rozrywki, gastronomii i klubów fitness
Trudno jest określić w jakim horyzoncie czasowym do pełnej działalności będą mogły wracać kolejne branże. Kluczowe znaczenie dla decyzji rządu na pewno będą miały wskaźniki zachorowań, a także tempo i efektywność realizacji programu szczepień przeciw COVID-19 – mówi w rozmowie z redakcją…
ZPPHiU: żądamy otwarcia polskiego handlu
Przedstawiciele Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług żądają by od 1 lutego ponownie ruszył w pełnym wymiarze handel w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych. Przedłużenie lockdownu po 31 stycznia i dalsze uniemożliwienie działalności firm funkcjonujących na terenie centrów handlowych to decyzja, której branża nie bierze pod uwagę. Pracodawcy przekonani…
Debiut serwisu Amazon.pl coraz bliżej
Amazon ogłasza rozpoczęcie prac nad uruchomieniem w Polsce Amazon.pl. Serwis zapewni polskim klientom nowy wymiar zakupów, a lokalnym biznesom umożliwi dotarcie do większej liczby odbiorców zarówno w Polsce, jak i na świecie. Panel sprzedawcy Seller Central Polska jest już dostępny. Przedsiębiorcy, planujący…
[KOMENTARZ] Paweł Szewczyk, merce.com: wejście Amazona może mieć pozytywny wpływ na nasz rynek
Dla polskiego sektora e-commerce pełne wejście Amazona na nasz rynek może mieć pozytywny wpływ – uważa Paweł Szewczyk, Wiceprezes Zarządu merce.com. Idealnie byłoby, gdyby amerykański gigant zaistniał u nas na tyle mocno, by zaznaczyć swoją pozycję i skłonić konkurencję do walki o klienta,…
[WYWIAD] Teresa Jonas, inwestor: Galeria Wiślanka to silna i rozpoznawalna marka na lokalnym rynku
Jako lokalna spółka prowadząca także od lat sieć Drogerie Polskie, będziemy przede wszystkim chcieli wspierać działalność naszych najemców i zachęcać klientów do zakupów oraz regularnych odwiedzin. Dlatego też pracujemy nad przygotowaniem m.in. nowej akcji prosprzedażowej, w ramach której nasi goście będą nagradzani za zakupy.…
Koku Sushi: nasza sytuacja finansowa pozostaje stabilna i notujemy wzrost obrotów
Mimo iż gastronomia przez blisko 40 proc. ubiegłego roku była zamknięta, nasza sytuacja finansowa pozostaje stabilna i notujemy wzrost obrotów. Niewątpliwie zawdzięczamy to szybkiemu przejściu na rynek delivery i inwestycji w rozwiązania IT – mówi Piotr Olechno, współwłaściciel marki Koki Sushi. W ubiegłym…
[RAPORT] CBRE: w 2020 roku w nieruchomości handlowe zainwestowano ponad 650 mln euro
Mimo pandemii i niepewności na rynku, w polskie nieruchomości komercyjne w 2020 roku zainwestowano ponad 5 mld euro. To wynik o około 2,1 mld euro niższy od zeszłorocznego, ale wskazujący na wiarę inwestorów w atrakcyjność rynku – wynika z raportu CBRE. Najmniej, bo 656 mln euro, zainwestowano…
Gemini Park: osadzenie w lokalnej społeczności pomaga przetrwać kolejne lockdowny
Trwający od końca grudnia ubiegłego roku, trzeci już lockdown centrów handlowych mocno uderza w całą branżę retail, pogłębiając straty zarówno najemców, jak i właścicieli galerii. Jak wyliczyła Polska Rada Centrów Handlowych z końcem miesiąca sięgną łącznie ok. 30 mld…
Grupa Muszkieterów rozwija dodatkowe usługi przy swoich supermarketach
Muszkieterowie wzmacniają swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw. 7 stycznia 2021 roku uruchomili 70. obiekt pod szyldem Intermarché. To pierwszy punkt Grupy Muszkieterów działający w formule light, czyli bezobsługowo i bezgotówkowo. Stacja zlokalizowana jest w Polkowicach przy sklepie Bricomarché.…
Powstaną kolejne sklepy w formacie convenience pod szyldem Easy Auchan
Auchan Retail Polska i bp zapowiadają otwarcie kolejnych 6 sklepów w nowym formacie convenience pod szyldem Easy Auchan na stacjach benzynowych bp w Warszawie i Krakowie, w ślad za uruchomieniem z sukcesem pierwszych 3 sklepów nowego formatu pod koniec ubiegłego roku. Pierwszy pilotażowy sklep Easy Auchan uruchomiono…