komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Dagmara Nowicka dołączyła do zespołu rozwoju Maxi Zoo. Objęła ona stanowisko Expansion Managerki w Dziale Ekspansji sieci, które w roku 2024 otworzyła w Polsce 27 sklepów.
Berlin Döner Kebap otwiera nad Bałtykiem trzy nowe lokalizacje. Sieć kebabowni pojawi się w Świnoujściu, Niechorzu i Pobierowie. Oznacza to , że w całym kraju będzie już 84. lokalizacji.
Warszawski Wola Park rozpoczyna sezon z letnim otwarciem miejskiej plaży. Jak co roku centrum zaprasza do letniej strefy pełnej atrakcji, w której mieszkańcy mogą uczestniczyć bezpłatnie.
Od 27 do 29 czerwca warszawskie CH Promenada zaprasza na wyjątkowy piknik foodtruckowy, który będzie idealnym sposobem na rozpoczęcie wakacji
Handel detaliczny przechodzi głęboką transformację. Czynniki, jak zmiany geopolityczne, nowe regulacje prawne, postęp technologiczny wymuszają na sieciach handlowych redefinicję strategii.
13 czerwca 2025 roku okazał się dla nas wyjątkowo szczęśliwy – właśnie wtedy uprawomocniło się postanowienie sądu, które zatwierdziło układ z wierzycielami - informuje zarząd Neonet.
Budowa Smart Park Jawor, nowoczesnego parku handlowego o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 11 000 m², przebiega zgodnie z harmonogramem.
Sieć Saloników Kolportera dynamicznie się zmienia. W pierwszym kwartale 2025 roku uruchomiono pięć punktów w nowych lokalizacjach. Dodatkowo osiem już istniejących saloników zyskało nowy wizerunek.
Zarząd ACTION S.A. szacuje, że według wstępnych, szacunkowych danych obroty za maj wynoszą 228 mln złotych. Stanowi to wzrost o ok. 34,9% w stosunku do obrotów osiąganych w maju 2024 roku.
W 2024 roku aktywność najemców w Europie została ponownie zdominowana przez sieci modowe i gastronomię. Operatorzy rozrywkowi zanotowali największy wzrost zainteresowania powierzchnią.
W imieniu Nhood Services Poland, mam przyjemność zaprosić Państwa do współtworzenia Wilanów Park – najbardziej innowacyjnego obiektu mixed‑use w Warszawie - mówi Hubert Oleksiak.
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na spadek ruchu w galeriach i centrach handlowych. Jednak klasyczne placówki wciąż mają duży potencjał. Trzeba tylko umiejętnie łączyć online i offline.