komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Polska marka Dalia Lingerie podsumowuje działalność w czasie pandemii
Największym sukcesem marki Dalia Lingerie jest bez wątpienia zachowanie ciągłości sprzedaży i brak zwolnień pracowników. Po raz kolejny okazało się, że z dobrym zespołem, z którym związani jesteśmy od lat możemy wszystko. Cieszę się, że również marketingowo jesteśmy w dobrych rekach – mówi Sabina Mańka,…
Monnari: niższa odwiedzalność sklepów mocno odbiła się na wynikach
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w 2020 roku przez Grupę Monnari wyniosły ok. 205,3 mln zł. Były one tym samym niższe od przychodów osiągniętych w 2019 roku (278,2 mln zł) o 26,3 proc. Przychody w okresie 4 kwartału 2020 r. wynosiły 59,1 mln…
LPP stawia kolejny krok w budowie centrum dystrybucyjnego w Brześciu Kujawskim
W drodze przetargu rozstrzygniętego przez gdańską spółkę pod koniec ub. r., LPP wybrało generalnego wykonawcą inwestycji zlokalizowanej na terenie Brzeskiej Strefy Gospodarczej. Wybrano także firmę odpowiedzialną za nadzór nad pracami budowlanymi. Rozpoczęte w styczniu br. prace budowlane potrwają do końca 2021 roku. Partnerzy jednej…
Rząd przedłuża obowiązujące obostrzenia do końca stycznia
Rząd wydłuża wszystkie obowiązujące obostrzenia związane z panującą epidemią koronawirusa do 31 stycznia, wyjątkiem jest przywrócenia nauki stacjonarnej dla klas 1-3 szkół podstawowych od 18 stycznia – poinformował w trakcie konferencji prasowej minister zdrowia Adam Niedzielski. Ta decyzja rządu oznacza,…
[WYWIAD] Marta Jankowska, Master Management: staramy się zrozumieć sytuację najemców
W związku z wprowadzeniem kolejnych obostrzeń w handlu początek roku będzie dla naszej branży niezwykle trudny, liczymy jednak, że lockdown nie zostanie przedłużony o kolejny okres czasu, nie mniej jednak już dziś wiemy, że kolejne restrykcje negatywnie wpłyną także na wyniki roku 2021 –…
Sierra Balmain z nową dyrektor operacyjną
Od stycznia nowo utworzone stanowisko objęła Aleksandra Janusz. Wcześniej była związana m.in. z Goldman Sachs International, Patrizia AG, Stage Capital oraz Ciech R&D, spółką portfelową Kulczyk Investments. Decyzja o zatrudnieniu nowej dyrektor jest związana z planami rozwoju Sierra Balmain na rynku polskim…
Carrefour rozwija koncept sklepów samoobsługowych
Carrefour rozwija koncept innowacyjnych sklepów samoobsługowych convenience. Drugi samoobsługowy Carrefour Express zlokalizowany jest w Warszawie przed wejściem do galerii i stacji PKP Warszawa Wileńska. Całodobowy sklep, czynny 7 dni w tygodniu, skierowany jest przede wszystkim do tzw. klientów trafficowych i oferuje około…
[KOMENTARZ] Renata Juszkiewicz, POHiD: pracownicy handlu powinni być uwzględnieni w I etapie szczepień
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji i jej firmy członkowskie ponawiają apel do polskiego rządu o uwzględnienie pracowników handlu – jako grupy zawodowej podwyższonego ryzyka z uwagi na częsty i bezpośredni kontakt z klientem – w I etapie Narodowego Programu Szczepień – uważa Renata Juszkiewicz, prezes…
UOKiK nakłada wysokie kary za zmowę na rynku fitness
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej wysokości ponad 32 mln zł na największe sieci fitness, w tym spółkę Benefit Systems, operatora kart MultiSport, za porozumienie ograniczające konkurencję – podział rynku. Postępowanie antymonopolowe w sprawie niedozwolonych praktyk na rynku fitness…
Udany debiut Answear.com na głównym rynku GPW
Akcje Answear.com zadebiutowały na głównym parkiecie GPW w Warszawie. W grudniu Spółka przeprowadziła Ofertę Publiczną o łącznej wartości przeszło 80 mln zł. Kurs akcji na debiucie wyniósł 29,9 zł, co oznacza wzrost o blisko 20 proc. względem ceny z Oferty. Po 30 minutach handlu…
[WYWIAD] Radosław Jakociuk, VRG: spodziewamy się stopniowego powrotu do normalności w drugiej połowie 2021 r.
COVID-19 przyspieszył zmiany, które przyczynią się do większej stabilności naszej działalności w długim terminie. Dzięki wcześniejszym inwestycjom, dynamicznie rośliśmy w kanale online. Wykorzystaliśmy wzmożony popyt, zbudowany dzięki efektywnym wydatkom na marketing on-line i przemyślanym promocjom – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl…
PRCH szacuje, że branża centrów handlowych straci przez lockdowny około 30 mld zł
Polska Rada Centrów Handlowych szacuje utracone obroty z powodu trzykrotnego ograniczenia funkcjonowania obiektów handlowych w Polsce na kwotę ok. 30 mld zł. Wiosenny lockdown skutkował spadkiem przychodów o ponad 17,5 mld zł. Listopadowe zamknięcia w galeriach przyniosły ok. 8 mld…