komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W tygodniu między 15 i 21 marca średnia odwiedzalność centrów handlowych w dni handlowe wynosiła średnio 72 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r. Na dzień przed wprowadzeniem ogólnokrajowego lockdownu odwiedzalność galerii handlowych w piątek 19 marca była niższa tylko o 6 proc. w porównaniu do wyniku…
Już od dłuższego czasu sygnalizujemy, że w naszej ocenie strona rządowa w sposób niewystarczający odpowiada na nasze apele o systemową pomoc dla całej branży. Powstanie artykułu 15 ze., który jak do tej pory jest jedyną realną propozycją ze strony władz centralnych, było tak naprawdę rozwiązaniem przystosowanym…
Branża centrów handlowych apeluje do władz o wyznaczenie nowych terminów niedziel handlowych, jak tylko sytuacja epidemiczna na to pozwoli. W wyniku tegorocznych lockdownów większość najemców nie mogła skorzystać z możliwości prowadzenia działalności w niedzielę 31 stycznia i nie będzie mogła jej prowadzić 28 marca br. Rząd nie rozważa…
Plac Unii uzyskał certyfikat międzynarodowego laboratorium badawczego SGS, które we wszystkich budynkach A,B,C przeprowadziło audyt bezpieczeństwa i procedur związanych m.in. z Covid-19. Certyfikat SGS Disinfection Monitored Mark przyznawany jest wyłącznie obiektom spełniającym najwyższe standardy czystości. Audyt w warszawskim Placu Unii…
Koronawirus, lockdown, reżim sanitarny – to słowa kluczowe, które charakteryzują ostatni rok i znacząco wpłynęły na naszą rzeczywistość oraz zachowania zakupowe Polaków. Zmiany nadal trwają, ale dzięki badaniu przeprowadzonemu przez PwC możemy uchwycić pierwsze skutki oraz prognozy na przyszłość – pisze Izabela Wisłocka,…
Sfinks Polska, spółka zarządzająca m.in. sieciami Sphinx, Piwiarnia Warki i Chłopskie Jadło, wprowadził nową markę: Levant – hummus & falafel. Jej menu obejmuje 20 roślinnych oraz bezmięsnych dań inspirowanych kuchnią Bliskiego Wschodu. Levant jest kolejną wirtualną marką Sfinksa,…
25 marca 2021 roku sieć dyskontów niespożywczych Action otworzyła sklep w parku handlowym przy ul. Przywidzkiej 7 w Gdańsku. To pierwsza lokalizacja holenderskiej marki w województwie pomorskim i jednocześnie pierwszy market w Polsce, w którym firma zainstalowała kasy samoobsługowe. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000…
Hebe kontynuuje ekspansję sieci w Polsce. 27 marca nastąpi otwarcie najnowszego sklepu Hebe, zlokalizowanego w centrum handlowym przy ul. Diamentowej 29 w Lublinie. Jest to już czwarta drogeria Hebe zlokalizowana w tym mieście. Pomimo wprowadzania przez rząd kolejnych obostrzeń w związku z pandemią, drogerie…
Polskie marki są bardzo dobrze przygotowane do działania w modelu omnichannel. Szybko dostrzegły szanse na rozwój na tym polu i tworzą odpowiednią technologię, przygotowują logistykę, pracują nad wyposażeniem magazynów, inwestują w automatykę. To wszystko już się dzieje – mówi w rozmowie z Retailnet Maciej Chmielewski, senior…
Zaangażowani pracownicy są w stanie podnieść wartość generowanych zysków aż o 20 proc. – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Edyta Ziajowska, Commercial Director Poland, Edenred. Duża rotacja pracowników to jedno z większych wyzwań, z jakimi mierzy się branża retail. Jak…
Rozwój projektów wielofunkcyjnych jest bez wątpienia jednym z kluczowych elementów kształtujących polski sektor nieruchomości. Szybkie tempo życia Polaków, nasze rosnące potrzeby zakupowe, a także poszukiwanie wygody wpływają na decyzje inwestycyjne deweloperów aktywnych na największych biurowych, mieszkaniowych i handlowych rynkach w Polsce. Według…
Grupa VRG przygotowuje na pierwsze półrocze kilka premier. Wiosną w Krakowie otwarty zostanie pierwszy wielkoformatowy salon Wólczanki, w nowym koncepcie. Da on marce możliwość prezentacji znacznie poszerzonego asortymentu, z którym wchodzi ona w najnowszy sezon. VRG operuje na łącznej powierzchni handlowej 53,0 tys.…