komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć drogerii dm ma już 11. sklepów w Małopolsce
Drogeria dm otwiera swoje progi dla mieszkańców Skawiny. 23 listopada nowy sklep przywita kupujących przy ul. Radziszowskiej 24 B. Będzie to już 44 sklep w Polsce i 11. w Małopolsce.
Kamalion umacnia pozycję w naszym kraju
Kamelion kontynuuje ekspansję w Polsce. Hiszpańska sieć otworzyła kolejne sklepy w naszym kraju: w Galerii Sfera w Bielsku-Białej, w Galerii Słonecznej w Radomiu oraz w Galerii Mazovia w Płocku.
Woolworth otwiera kolejne dwa sklepy i ma ich w Polsce już 37
Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne lokalizacje w Polsce. 21 listopada zostały otwarte dwie, nowa placówki o powierzchni sprzedaży ponad 800 mkw., które zlokalizowane są w Garwolinie i Mikołowie.
APSYS: Manufaktura wzmacnia ofertę gastronomiczną
Manufaktura dba o atrakcyjność oferty gastronomicznej. Tym razem na jej mapie przybył lokal dla miłośników kuchni japońskiej. Restaurację Kimsu Sushi & Ramen klienci znajdą na rynku, tuż obok Seafood.
Jędrzej Wittchen, Wittchen: naszym celem jest poprawa dynamiki sprzedaży
W ciągu trzech kwartałów 2024 roku Grupa Wittchen osiągnęła 321,1 mln zł przychodów. Oznacza to spadek o 4% w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
Arkady Wrocławskie zostaną sprzedane przez Develię do końca sierpnia 2025 roku
Develia chce sfinalizować transakcję sprzedaży Arkad Wrocławskich do końca sierpnia 2025 r. Będzie to jednocześnie spełnieniem jednego z jej kluczowych celów strategicznych.
Sieć Empik umacnia swoją pozycję na Śląsku
22 listopada w Gliwicach w parku handlowym Arena zadebiutował nowy salon Empik. Dzięki temu oferta marki staje się bardziej dostępna dla kolejnych klientów.
ESG: Kaufland dąży do zerowej emisji netto do 2050 roku
Kaufland dąży do zerowej emisji gazów cieplarnianych netto do 2050 roku. Plan obejmuje całościowe ograniczenie emisji, w tym pełny zakres emisji pośrednich, czyli tzw. Scope 3.
W zachodniopomorskim rozpoczęto budowę kolejnego parku handlowego
W Trzebiatowie rozpoczęto budowę parku handlowego o powierzchni 6.200 mkw. Będzie się składać z 12 lokali. To będzie największy obiekt handlowy miasta. Otwarcie zaplanowano na III kwartał 2025 r.
[RAPORT] VINTED: coraz więcej Polaków planuje zakup prezentów świątecznych z „drugiej ręki”
Za wcześnie, aby zacząć myśleć o świętach? Nie - tak odpowiada większość Polaków. Zakupy z drugiej ręki dają możliwość znalezienia czegoś bardziej wyjątkowego lub zaoszczędzenia pieniędzy,
EPP: nowe marki i zmiany architektoniczne w Pasażu Grunwaldzkim
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw.
[RAPORT] Cushman & Wakefield: Co siódmy mkw. powierzchni handlowej powstanie w Polsce
Jak wynika z raportu Cushman & Wakefield polski rynek zajął w br. drugie miejsce w Europie pod względem wielkości oddanej do użytku powierzchni handlowej. W 2025 roku utrzyma drugie miejsce na podium.