komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mayland: Fort Wola z coraz dłuższą listą najemców
25 października w Forcie Wola został otwarty lokal dla miłośników smaków z Japonii, czyli YOSHI SUSHI. Od 26 października ofertę centrum wzbogaciło zaś centrum artystyczno-rozrywkowe Jungle Academy.
ALDI wyznacza ambitne cele na kolejne lata w zakresie ESG
Obniżenie emisji gazów cieplarnianych i oszczędność wody, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, redukcja plastiku – to tylko kilka z głównych celów, jakie na kolejne lata stawia przed sobą ALDI Nord.
BIG Łubna z kluczowym najemcą z sektora gastronomicznego
Oferta gastronomiczna parku handlowego BIG Łubna powiększyła się o restaurację sieci Sphinx. Lokal o powierzchni blisko 400 mkw. został otwarty w październiku.
ECE: Kaskada z coraz atrakcyjniejszym tenant-mixem
Do grona najemców Galerii Kaskada dołączył adidas, który otworzył swój salon. Jako drugi w Polsce powstał w najnowszym koncepcie wizualnym marki. 29 listopada ponownie zostanie otwarty salon Sinsay.
GTC z niewielkim wzrostem kluczowych wskaźników po 9. miesiącach br.
Przychody z wynajmu GTC wzrosły o 3% do 139 mln euro w okresie 9 m-cy 2024 r. (135 mln euro w okresie 9 m-cy 2023 r.). Wskaźnik wynajęcia powierzchni handlowej był na poziomie 96%.
Acteeum: BIG Gorzów z certyfikatem BREEAM Excellent jako pierwszy duży park handlowy w Polsce
BIG Gorzów uzyskał certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Ten certyfikat dowodzi, że obiekt spełnia najwyższe standardy ESG oraz potwierdza proekologiczne dążenia inwestorów przy jego realizacji.
EPP: Galeria Echo z nową odsłoną salonu najemcy z sektora fashion
15 listopada ponownie został otwarty sklep marki Sizeer w Galerii Echo w Kielcach. Po relokacji i modernizacji salon został otwarty w nowej, większej lokalizacji na poziomie -1.
Polska marka Elementy wzmacnia ofertę fashion Galerii Klif w Gdyni
Polska marka Elementy otwiera swój nowy butik w Gdyni, w Galerii Klif. Nowa lokalizacja to nie tylko okazja, by poznać najnowszą kolekcję, ale także by doświadczyć filozofii marki na żywo.
HalfPrice zaczyna ekspansję na kolejny rynku
Off-price'owy szyld z portfolio Grupy CCC kontynuuje swój rozwój i debiutuje w Saragossie. Pierwszy, liczący 2700 mkw., sklep HalfPrice w Hiszpanii został otwarty w Galerii Puerto Venecia.
Leroy Merlin startuje z nowym formatem sklepów
W Rumi działa już pierwszy w sieci Leroy Merlin testowy outlet produktów przecenionych i towaru z ekspozycji. To element strategii ESG i zarazem część nowej platformy marketingowej.
Sieć restauracji Spartan wejdzie do Polski przy wsparciu Nhood
Firma Nhood i rumuńska sieć restauracji Spartan nawiązały współpracę. Jej celem jest wsparcie w procesie wejścia marki Spartan na polski rynek, a także otwarcie nowych restauracji w Hiszpanii.
Decathlon otworzył w tym roku trzy nowe sklepy
21 listopada otworzył trzeci sklep Decathlon w Łodzi. To także trzeci sklep, po Gorzowie Wielkopolskim i Warszawie, który sieć otworzyła w 2024 roku. Powierzchnia nowej placówki to 3100 mkw.