

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć restauracji Berlin Döner Kebap otworzyła właśnie dwa nowe punkty w Szczecinie - Hakena Kaufland oraz Manhattan Kaufland. Oba lokale rozpoczęły działalność na początku sierpnia.
Globalny detalista odzieżowy UNIQLO ogłasza datę otwarcia pierwszego stałego sklepu w Polsce. UNIQLO ARKADIA będzie zlokalizowane w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie.
Za najbardziej dojrzały rynek dla marek luksusowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej uznawane są Czechy - wynika z nowego raportu Colliers pt. „Luxury Retail Brands in CEE-6
W tym tygodniu klienci ponad 3100 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce będą mogli robić zakupy aż do godziny 23:30. Poza wydłużeniem godzin otwarcia sieć przygotowała także specjalne promocje.
Warunki czynszowe muszą ulec zmianie z uwagi na rosnące koszty operacyjne - w wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl mówi Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing, Redkom Development.
Pierwsze półrocze 2024 roku, w sieci saloników Kolportera, przebiegło głównie na pracach modernizacyjnych i optymalizacyjnych. W tym czasie otworzono też siedem nowych.
Analiza 69,1 tys. cen pochodzących z 31,8 tys. sklepów detalicznych wykazała, że w lipcu br. zakupy zdrożały średnio o 3,9% rdr. W ostatnich miesiącach dynamika podwyżek cen konsekwentnie rośnie.
Wśród 210,2 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej oddanej do użytku w I połowie 2024 roku 91 proc. stanowiły parki – wynika z najnowszego raportu CBRE.
Firmy muszą podejmować wysiłki, aby zminimalizować swój ślad węglowy, zużycie wody czy rozwijać możliwości recyklingu materiałów - komentuje Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.
W ramach strategii ESG w outlecie FACTORY Poznań, zarządzanym przez NEINVER, otwarto park kieszonkowy na powierzchni dwóch tysięcy metrów kwadratowych.
W Parku Handlowym Aviator w Olsztynie otwarto sklep sieci Mountain Warehouse. PH Aviator jest pierwszą lokalizacją brytyjskiej marki w północno-wschodniej części kraju.
Mamy wzrost odwiedzalności, wzrost obrotów, czynszów oraz w efekcie wzrost wartości obiektów - w wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl mówią Anna Wysocka oraz Joanna Kłusek, Nhood Polska.