komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Empik kontynuuje ekspansję salonów stacjonarnych
4 października w Nowych Bielawach w Toruniu zadebiutował salon Empik. Klienci mogą liczyć na dostęp do szerokiej i ciekawej oferty kulturalnej, rozrywkowej i lifestylowej.
Ingka Centres: Ogrody Ulricha świętują 2. rocznicę istnienia
Ogrody Ulricha, zrewitalizowane szklarnie mieszczące się na warszawskiej Woli, obchodzą swoje drugie urodziny. Z tej okazji przygotowały dla klientów serię wydarzeń.
G City Europe: UNIQLO wybiera Wars Sawa Junior
Wars Sawa Junior w ścisłym centrum Warszawy, należący do G City Europe – stanie się lokalizacją dla stałego sklepu Uniqlo w Polsce. Sklep będzie miał powierzchnię sprzedaży wynoszącą 1 779 mkw.
Sprzedaż Grupy Wittchen pod wpływem słabszego popytu i nasilającej się konkurencji
Według wstępnych szacunków, w trzecim kwartale 2024 roku Grupa Wittchen wypracowała 115,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, tj. o 10% mniej w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku.
Guess wśród najemców Designer Outlet Kraków
KG Group buduje centrum handlowe Designer Outlet Kraków, za zarządzanie nim i proces najmu odpowiada ROS Retail Outlet Shopping. Wśród najemców znajdzie się marka Guess.
Centrum Handlowe Targówek wzmacnia ofertę modową
Wydłużyła się lista najemców Centrum Handlowego Targówek w Warszawie. Swój salon otworzyła marka Pitbull. Znajduje się ona na parterze obok wejścia A.
Zmiany w kadrze zarządzającej Komputronik S.A. w ramach strategii wzmocnienia omnichannel
Komputronik S.A podjął decyzję o wzmocnieniu swojej struktury, łącząc ze sobą poszczególne działy związane ze sprzedażą internetową i stacjonarną oraz centrum obsługi klienta, a także struktury marketingu z obszarem digital development.
InPost otwiera największy hub logistyczny w Polsce
Docelowo na 36 tysiącach m2 obsługiwane będzie nawet 85 tysięcy paczek na godzinę
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, otworzyła nowe, największe w Polsce centrum logistyczne.
Marka Kamalion kontynuuje dynamiczny rozwój w Polsce
Kamalion działa już rok na polskim rynku. Otworzył 16 sklepów na terenie całego kraju. Kamalion nie zwalnia tempa i planuje zakończenie 2024 roku z ponad 20 lokalizacjami w Polsce.
ECE: Forum Koszalin z coraz dłuższą listą najemców
Forum Koszalin wzbogaciło się o 7 nowych lokali. Tylko w tym roku w centrum pojawiały się takie marki, jak Sephora, Regatta, Pit Bull West Coast, Castellari, Itaka, Tui, Smoke Shop.
Dino: 167. nowych sklepów od początku 2024
Sieć marketów Dino liczy 2572 sklepy. Od stycznia do końca września 2024 r. otwartych zostało 167 nowych sklepów. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1014,7 tys. mkw.
JYSK otworzył 100. sklep stacjonarny na Ukrainie
JYSK odnotował dwa duże kamienie milowe na Ukrainie. Otworzył swój sklep numer 100 w Czerniowcach w południowo-zachodniej Ukrainie. Ponadto świętując 20. rocznicę istnienia JYSK w tym kraju.