komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Jeronimo Martins: Biedronka wita jesień z 13 nowymi sklepami w całej Polsce
Sieć Biedronka nie zwalnia tempa i w ostatnich dniach września otwiera 13 nowych oraz 5 zmodernizowanych sklepów. Aż 11 nowych placówek sieci wyposażone jest w lady tradycjne.
Grupa Esotiq & Henderson: dobre wyniki i dynamiczny rozwój
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Esotiq & Henderson wyniosły 135,6 mln zł. Zysk brutto na sprzedaży osiągnął 94,2 mln zł (wzrost o 17% r/r).
Drogeria dm debiutuje w kolejnej miejscowości
2 października drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Kiełczewie przy ul. Poznańskiej 19. Jego powierzchnia sprzedażowa to 495,94 mkw. Będzie to 39. sklep dm w Polsce.
Rituals Cosmetics wchodzi na nowy rynek w regionie CEE
Rituals Cosmetics otworzyła swój pierwszy salon w Bukareszcie. Za przygotowanie strategii wejścia na nowy rynek odpowiada zespół CEE z siedzibą w Polsce. Powierzchnia nowego sklepu to 205 mkw.
Cushman & Wakefield: dobrze zarządzane centrum handlowe to nie tylko wysoki footfall
Skutecznie zaplanowany budżet nieruchomości handlowych pozwala na kontrolę płynności finansowej. Ułatwia także antycypowanie potrzeb i podejmowanie trafnych decyzji inwestycyjnych.
Gemini Park Tarnów wzmacnia ofertę modową
Na prawie 500 mkw. tej jesieni w Gemini Park Tarnów powstanie kolejny nowoczesny sklep z modą marki Terranova. Otwarcie będzie zwieńczeniem tegorocznych otwarć nowych konceptów w tarnowskiej galerii.
ALDI ma w Polsce już 331. sklepów
2 października swoje progi dla klientów otworzy nowy sklep ALDI w Łodzi. Nowa placówka będzie już 23 sklepem ALDI w województwie łódzkim. Łączna powierzchnia sklepu wynosi ok. 1000 mkw.
Crazy Bubble ma już ponad 200 lokalizacji
Lokal sieci Crazy Bubble został otwarty w NoVa Park na początku września br. Jest to pierwszy w Gorzowie punkt tej sieci i zajmuje 57,2 mkw. powierzchni.
EPP: przybywa najemców w Galerii Młociny
Warszawska Galeria Młociny rozwija swoją ofertę. Do grona najemców dołączył Greek House. Na drugi piętrze klienci mogą wybierać z szerokiego menu kuchni greckiej.
Ingka Centres: Aleja Bielany wzmacnia ofertę modową
BIG STAR wrócił do Centrum Handlowego Aleja Bielany we Wrocławiu. W nowej przestrzeni o powierzchni 128 mkw. na klientów czekają najnowsze kolekcje i szeroka oferta denimu.
Nhood Services Poland: Galeria Łomianki z coraz atrakcyjniejszym tenat-mixem
Galeria Łomianki powiększa swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody. Od 21 września klienci obiektu mogą robić zakupy w drogerii Rossmann, która zajęła przestronny lokal o powierzchni 640 mkw.
NEPI Rockcastle kupuje Magnolia Park i ustanawia rekord transakcyjny w 2024 roku
Firma NEPI Rockcastle zakupiła od Union Investment centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu o powierzchni 100 000 mkw. Cena sprzedaży wyniosła 373 mln euro.