komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Monnari Trade pomimo spadku ilości sklepów z lepszymi wynikami
MONNARI TRADE S.A w okresie I pół. wygenerowało przychody na poziomie 148 444 tys. zł., co stanowi wzrost o 4,2 %. Sprzedaż w sklepach stacjonarnych stanowiła 77,3 % całkowitej sprzedaży.
„Frentzza – Pizza & Friends” otworzyła lokal w Bydgoszczy
Będąca w portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” marka „Frentzza – Pizza & Friends” otworzyła we wrześniu nowy lokal. Mieści się on w Bydgoszczy, w dzielnicy Fordon przy ulicy Twardzickiego 60.
L’Osteria otwiera kolejna restaurację na Mazowszu
L’Osteria otwiera kolejny lokal w Polsce. Restauracja w San Park Piaseczno będzie drugą lokalizacją marki, po tej w warszawskim Koneserze. Pierwszych gości zaprosi już 17 października.
Unibail-Rodamco-Westfield wzmacnia ofertę Westfield Mokotów
21 września został otwarty w Warszawie pierwszy oficjalny sklep Dreame. Znajduje się on w Westfield Mokotów na poziomie zero. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty urządzeń agd.
Empik kontynuuje ekspansję i otwiera kolejny sklep w Lublinie
Od 27 września dostępny jest nowy salon sieci Empik w Lublinie. Klienci na powierzchni 270 mkw. mogą skorzystać z dużego wyboru m.in. książek.
APSYS: Galeria Przymorze przyciąga najemców
25 września 2024 roku do grona najemców Galerii Przymorze dołączyło biuro podróży Anex Tour Poland. Biuro podróży Anex Tour Poland ma powierzchnię 25 mkw.
Klepierre: Sadyba Best Mall wzmacnia ofertę gastronomiczną
26 września w galerii Sadyba Best Mall został otwarty nowy lokal, poszerzając ofertę strefy restauracyjnej. Punkt Kuchni Marché znajdującej się na 1. piętrze.
LPP podtrzymuje ambitne plany rozwojowe na 2024 rok i stawia na retail parki
W drugim kwartale br. wpływy ze sprzedaży LPP przekroczyły 5 mld zł. Dzięki czemu firma zakończyła pierwsze półrocze z przychodem na poziomie 9,3 mld zł.
Andy Bond, Pepco Group: odbudowujemy rentowność w naszej podstawowej działalności
Grupa Pepco spodziewa się odnotować rekordowe przychody za cały rok, przekraczające 6 mld euro. Prognozuje, że zakończy rok z 390 nowymi sklepami netto, zgodnie z wcześniejszymi prognozami.
Ruszył pierwszy w Polsce sklep UNIQLO
26 września 2024 otwarte zostały drzwi pierwszego stałego sklepu marki UNIQLO w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie. Powierzchnia sprzedażowa to blisko 1300 mkw.
Kaufland kontynuuje ekspansję i zbliża się do 250 lokalizacji we Polsce
Sieć Kaufland niedługo wzbogaci się o dwa kolejne sklepy. Pierwszy powstanie w Rumii. Drugi zaś w Gdańsku. Otwarcie pierwszego zaplanowano na 7 listopada, a drugiego na wiosnę 2025 roku.
Tchibo otworzyło pierwszy lokal w Radomiu
Tchibo otworzyło swój pierwszy lokal w Radomiu. Nowa przestrzeń została stworzona z najnowszym konceptem marki. Do dyspozycji klientów oddano łącznie prawie 20 miejsc siedzących.