Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Jak wynika z badania agencji badawczej Y&LOVERS, zleconego przez Manufakturę w Łodzi, nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe może przyciągnąć na zakupy generację „Z”.
18. lokal pod szyldem the White Bear Coffee został otwarty pod koniec maja w Olsztynie przy ulicy Staromiejskiej ⅖. Jego współwłaścicielem jest pierwszy franczyzobiorca tWBC.
Polscy konsumenci coraz lepiej oceniają stan swoich finansów i z większym optymizmem patrzą w przyszłość. W górę wędruje także większość pozostałych wskaźników Barometru Nastrojów Konsumenckich.
Do grona najemców Galerii Wroclavia dołączył Tavex. To już drugi oddział we Wrocławiu tego dealera metali szlachetnych. Posiada on już 13 lokalizacji w największych miastach Polski.
1 czerwca Klockownia otworzyła swój największy lokal o powierzchni 1100 mkw. Znajduje się w CH Górczewska. Dotychczasowy format został rozszerzony o interaktywną strefę w tematyce budowlanej.
Pół roku działalności Fabryka Park w Katowicach zamyka z 99 proc. komercjalizacji powierzchni. W kwietniu do grona najemców dołączył Woolworth. Ofertę wzbogaci też salon RR Moto oraz marka Sinsay.
Woolworth dołączył do grona najemców powstającego w Bielsku-Białej parku handlowego. Otworzy tam lokal o powierzchni ponad 1000 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki na terenie miasta.
Do zespołu odpowiedzialnego za nieruchomości handlowe CPI Property Group Poland w roli dyrektora CH Ogrody w Elblągu dołączył Robert Madej. Ma on wieloletnie doświadczenie w tym obszarze.
Grupa InPost w I kwartale br. zwiększyła swoją sieć PUDO i Paczkomatów we Włoszech o 40% r/r. Obecnie posiada blisko 5 000 punktów odbioru i nadania przesyłek i 2 000 Paczkomatów.
Dla inwestorów, których parkingami zarządzamy, jesteśmy w stanie wygenerować dodatkowe przychody. Są one wyższe od tych uzyskanych z miejsc parkingowych - mówi Maciej Zawadzki, prezes zarządu APCOA.
Grupa Empik dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowa struktura wzmacnia strategiczne obszary działalności spółki i pozwala jeszcze efektywniej zarządzać jej wielokanałowym rozwojem.
Polska marka klapków podsumowała wyniki finansowe za 2023 rok, w którym osiągnęła zysk netto na poziomie 2 014 155,82 zł, notując tym samym wzrost o blisko 172%