Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
New Balance otworzył sklep, który powstał zgodnie z nowym konceptem. Lokal o powierzchni ok. 250 mkw. został otwarty w Centrum Handlowym Bonarka. Tam też został otwarty po modernizacji salon Pandora.
Poznań, Żagań i Brzeziny to trzy kluczowe projekty, które obecnie prowadzi Genesis Property. Inwestor prowadzi obecnie 15 projektów, o łącznej powierzchni około 70.000 GLA.
Sieć multimarketów Jula notuje bardzo dobre, dwucyfrowe wzrosty i utrzymuje stabilny rozwój w Polsce. W tym roku planuje otwarcie trzech sklepów. Na rok 2025 zaplanowano już kolejne lokalizacje.
Carrefour będzie na rynku polskim współpracował z firmą Eleport. Dzięki czemu uruchomionych zostanie 170 punktów ładowania przy ponad 70 obiektach handlowych należących do Carrefour.
Galeria Olimp uzupełniła asortyment dla osób aktywnych fizycznie. Do grona najemców dołączył sklep sportowy Prorowery.pl, który oferuje bogaty wybór rowerów. Zajął on powierzchnię ponad 350 mkw.
Od 1 czerwca mieszkańcy Limanowej będą mogli robić zakupy w drogerii dm. Nowy sklep zostanie otwarty przy ul. Tadeusza Kościuszki 50. Będzie to 31. placówka dm w Polsce.
Łódzka Fuzja wzbogaciła się o kolejnego najemcę. 25 maja został otwarty pierwszy w Łodzi lokal cukierni DESEO. Jest on zlokalizowane w historycznym budynku kompleksu.
29 maja sieć drogerii Hebe otworzyła kolejne lokale. Drugi sklep tej marki w Wałbrzychu zlokalizowany jest w Galerii Victoria, zaś piąty w Katowicach w centrum handlowym 3 Stawy.
W ostatnim tygodniu maja Intermarché uruchomiło dwie stacje paliw. Łącznie w Polsce funkcjonuje już 70 stacji paliw Intermarché. Nowe placówki zlokalizowane są w Zielonej Górze.
Galeria Wiślanka mimo iż jest młodym obiektem handlowym na mapie miasta Żory, szybko stała się główną destynacją zakupową dla mieszkańców ale też miejscem spędzania wolnego czasu.
ECE Projektmanagement, jeden z europejskich liderów rynku centrów handlowych, będzie Strategicznym Partnerem targów SCF 2024 Fall, które odbędą się w dniach 25-26 września 2024.
Komputronik zamknął 31 marca drugie półrocze roku obrachunkowego przychodem ze sprzedaży w wysokości 843 398 tys. zł i zyskiem operacyjnym na poziomie 9 923 tys. zł.