Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa InPost ma już 7 000 urządzeń Paczkomat w Wielkiej Brytanii oraz ponad 1600 punktów odbioru i nadania (PUDO). Łącznie InPost ma 37 703 Paczkomatów w całej Europie.
W I kwartale br. obroty najemców w centrach handlowych były o 6% wyższe niż w tym samym okresie 2023 r. Więcej też klientów odwiedziło centra handlowe w porównaniu do analogicznego okresu ub.r.
25 maja w Pasażu Łódzkim został otwarty salon W.KRUK. Na powierzchni ponad 90 mkw. klienci znajdą ekspozycję szerokiej gamy produktów oferowanych przez tę polską sieć biżuteryjną.
Wartość aktywów Grupy Echo Investment na koniec marca br. wyniosła ponad 6,2 mld złotych. Galeria Młociny oraz Libero zachowały stabilną pozycję na lokalnych rynkach dzięki poszerzaniu oferty.
"W tym momencie skupiamy uwagę na kanałach onlinowych, nie zapominając jednak o sklepach stacjonarnych" - mówi Sylwia Nieckarz-Kośla, członek zarządu Esotiq & Henderson.
Duży Ben przyczynił się do wzrostu sprzedaży w segmencie Projektów Grupy Eurocash o 21 proc. w 2023 r. Sieć tę wyróżnia na rynku wielokanałowe narzędzia i wysoki poziom obsługi klienta.
W czerwcu w Outlet Lublin zostaną otwarte dwa nowe lokale. Na powiększenie swojego sklepu zdecydował się Ochnik. Do grona najemców dołączyła także Fabryka Ogólnego Rozwoju.
Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, Spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży i otwiera stacjonarne sklepy.
P.A. NOVA S.A. ogłosiła sprzedaż parku handlowego w Kłodzku o powierzchni ponad 7.000 mkw. Transakcja została sfinalizowana 23 maja 2024 roku. Nabywcą jest Falcon Investment Management.
Sieć sklepów Active złożyła w sądzie wniosek o upadłość. Firma prowadzi sklepy oferujące odzież i akcesoria sportowe popularnych marek, zlokalizowane w galeriach handlowych w kilku polskich miastach.
23 maja sieć otworzyła czwartą placówkę w Krakowie i pierwszą w Zawierciu. Od 1 czerwca zakupy w drogerii dm zrobią mieszkańcy Limanowej. Marka zapowiedziała też debiut na jesieni w Warszawie.
Mija 2 lata od wprowadzenia programu lojalnościowego Galerii Młociny. Z okazji jubileuszu program został odświeżony i wzbogacony o elementy grywalizacji.